تراکتور ایران- النصر عربستان؛

جنگ نابرابر در دوحه

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۲۸۵۹
جنگ نابرابر در دوحه
تراکتور در دیداری مهم و در شرایطی کاملا خاص باید برابر النصر به میدان برود.

به گزارش برنا؛ در حالی که تراکتوری ها مدت مدیدی است با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و این باشگاه مدت هاست کانون حواشی زیادی است به طوری که حتی سفر به قطر و تقابل این تیم با النصر هم با اما و اگرهایی روبرو بود، این تیم باید در مقابل تیم قدرتمند النصر صف آرایی داشته باشد. قرار بود قرمزهای تبریزی با سرمربیگری فراز کمالوند و در حضور مهره های جدیدی که به خدمت گرفته بودند به قطر سفر کنند اما مشکلات داخلی باشگاه چالش های عجیبی را برای تیم ایجاد کرد تا پس از استعفای کمالوند، کاروان تراکتوری ها با 18 بازیکن و سرمربیگری فیروز کریمی برای بازی سخت و مهمی آماده شوند.

در شرایطی که روی کاغذ همه چیز به سود النصر است و خیلی ها پیروزی ساده ای را در این دیدار برای این تیم پیش بینی می کنند اما آنها با صف طولانی محروم و مصدومانی روبرو هستند. از اردوی حریف خبر می رسد که نایف الماس، مدافع النصر هم دچار مصدومیت شده و نمی تواند تیم را در این بازی حساس همراهی کند و عبدالرزاق حمدالله، عبدالله مادو و علی لاجامی به خاطر محرومیت مجوز حضور در این دیدار را ندارند تا بدین ترتیب این تیم عربستانی هم با شرایطی خاص برای جدال با تراکتور آماده شود.

تراکتور در این بازی در تلاش است عملکردی خوبی را از خود ارائه دهد، هرچند وضعیت فردی و روحی و روانی این تیم به گونه ای است که شاید شرایط برای برگزاری یک بازی عادی مهیا نباشد اما در هر صورت تراکتوری ها برای ارائه فوتبال خوبی در این بازی مهم و سخت از تمام توان خود بهره می گیرند و در انتظار رقم خوردن اتفاقات خوب در طول این دیدار در مستطیل سبز هستند. تراکتور تبریز از ساعت 20:30 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر  به مصاف النصر  می رود. این دیدار قرار است با قضاوت کیم دونگ جین داور 48 ساله و با سابقه کره ای برگزار شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز