علیرضا آقاجانی:

امیدوارم لیگ برتر والیبال ساحلی تحت هر شرایطی تداوم پیدا کند

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۲۸۶۴
امیدوارم لیگ برتر والیبال ساحلی تحت هر شرایطی تداوم پیدا کند
بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال ساحلی ساوانا بهشهر از ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط کرونایی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم این رقابت‌ها تحت هر شرایطی ادامه یابد.

به گزارش برنا، هفته هفتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از روز شنبه 20 شهریور به میزبانی هیات والیبال استان تهران در مجموعه ورزشی پیکان تهران آغاز شده است، امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد.

علیرضا آقاجانی، ملی‌پوش عضو تیم ساوانا بهشهر درباره لیگ برتر والیبال ساحلی گفت: بسیار خوشحالم که با وجود شرایط کرونایی هفته هفتم لیگ برتر ساحلی آغاز شد. تیم ساوانا هم بعد از تمرینات پرقدرت، با تمام قوا پا به مسابقات گذاشته و خوشبختانه تاکنون به نتایج خوبی نیز دست یافته است.

او با ابراز خرسندی از ادامه برگزاری لیگ برتر ساحلی ادامه داد: از فدراسیون و عوامل اجرایی خواهشمندم مسابقات لیگ برتر ادامه داشته باشد. حتی تیم‌ها حاضرند محدودیت‌های بیشتری در بحث پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند، اما لیگ برگزار شود. چرا که منبع درآمد بسیاری از بازیکنان و باشگاه‌ها است. ضمن این که پخش زنده نیز برای این رشته مهیاست که امتیاز خوبی برای والیبال ساحلی محسوب می‌شود.

آقاجانی با دعوت از باشگاه‌های ورزشی برای تیم‌داری در لیگ برتر ساحلی تصریح کرد: والیبال ساحلی رشته‌ای جذاب و نشاط‌آور است که به دلیل تعداد اندک بازیکنان نیازی به سرمایه‌گذاری هنگفتی ندارد. با استقبال باشگاه‌ها از والیبال ساحلی، این لیگ رونق پیدا می کند و درصد بیشتری از افراد جامعه را درگیر می‌کند.

تیم ساوانا بهشهر در حال حاضر جایگاه دوم جدول لیگ برتر ساحلی را در اختیار دارد و صعودش به مرحله نهایی نیز مسجل شده است.  هفته هفتم لیگ برتر ساحلی امروز به پایان می‌رسد و هفته هشتم و پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روزهای چهارشنبه تا جمعه (24 تا 26 شهریور) پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز