در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون شاهد مجلس مطرح شد:

تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت وزارت ورزش و جوانان/ پروژه‌های ورزشی بر حسب توانمندی استان‌ها افزایش می‌یابد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۳۱۴۰
تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت وزارت ورزش و جوانان/ پروژه‌های ورزشی بر حسب توانمندی استان‌ها افزایش می‌یابد
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: توجه به موضوع جوانان و اصلاح ساختارها در این معاونت از اولویت‌های اصلی در دوره جدید وزارتخانه است و بدون شک شاهد تحول در این زمینه در آینده نزدیک خواهید بود.

به گزارش برنا، حمید سجادی عصر امروز (دوشنبه 22 شهریور) در دیدار با اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: من خود را مدیون جامعه ایثارگری و فرزندان شهید می دانم و معتقدم از فرصت طلایی خدمت به مردم در دولت مردمی و مجلس انقلابی باید به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: توجه به جوانان یکی از دغدغه هایی است که شاید بارها از زبان نمایندگان شنیده ام که نگرانی هایی درخصوص آن داشته اند و من موکداً عرض می کنم که دوران غفلت به حوزه جوانان در وزارت ورزش گذشته است و قطعاً در این حوزه اتفاقات خوبی خواهد افتاد و من فردی را که رویکرد انقلابی مسلط به این حوزه را دارد، برای مسئولیت معاونت ورزش انتخاب خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: قطعاً معاون جوانان فردی خواهد بود که بیانیه گام دوم را مقدس بداند و توجه به حوزه جوانان را در اولویت اصلی وزارتخانه قرار خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان برای اتمام پروژه های نیمه کاره گفت: آمایش سرزمین مفهوم جدیدی در حوزه مدیریت نیست، اما توجه به این مفهوم علمی در عمل حائز اهمیت است و ما سعی می کنیم در یک دوره کمتر از 3 ماهه به نحوی با آمایش سرزمین برنامه ریزی انجام دهیم که متناسب با نیازهای منطقه ای و استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های استان های مختلف از نظر ورزشی، زیرساخت ها و پروژه های آن را نیز پیش ببریم و هر استان را که در هر زمینه ورزشی توانمندی و استعداد بیشتری دارد به همان میزان امکانات خاص آن را نیز افزایش دهیم.

در این جلسه اعضای فراکسیون ورزش سید مهدی فرشادان، محمدمهدی مفتح، علیرضا نظری، غلامرضا مرحباء، علی علیزاده، هاجر چنارانی، سمیه محمودی، حسین امامی راد، مهدی باقری به بیان دیدگاه های خود و انعکاس مشکلات حوزه انتخابیه و لزوم توجه به حوزه جوانان پرداختند.

نظر شما