نیما نکیسا:

برگ برنده پرسپولیسی‌ها مشخص است/ از حرف‌های من برداشت درستی نشد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۷:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۳۱۹۹
برگ برنده پرسپولیسی‌ها مشخص است/ از حرف‌های من برداشت درستی نشد
سنگربان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر می‌شود که دوست داشته باشم نمایندگان فوتبال ایران شکست بخورند

به گزارش برنا، نیما نکیسا در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بنده در روزهای گذشته، صحبتی را مطرح کردم که با توجه به نحوه انعکاس آن، برداشت نادرستی شد که من را ناراحت کرد. آن چه بنده عنوان کردم، از تعصب و عرقی است که نسبت به فوتبال کشورم دارم و می‌خواهم این مشکلاتی که برای باشگاه‌ها وجود دارد و به ویژه باعث ناراحتی هواداران تیم‌های پرطرفدار است مرتفع گردد وگرنه مگر می‌شود که دوست داشته باشم نمایندگان فوتبال ایران شکست بخورند. هر سه نماینده ما با مشکلات زیاد به این رقابت‌ها رفتند و یکی از آنها شرایط خیلی سختی داشت و من آرزو دارم یک روزی این مسائل برطرف شود تا این فوتبال، قدرت واقعی خود را نشان بدهد.

او درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ادامه داد: پرسپولیس یک تیم همیشه قهرمان و همیشه برنده است. بازیکنان آن به خوبی می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و این را در عمل و رفتار خود نشان داده‌اند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی خاطرنشان کرد: البته در آسیا قطعا فاصله زیاد از مسابقات رسمی روی هماهنگی تاکتیکی تاثیر می‌گذارد. البته بازی‌های درون اردویی و تدارکاتی تا حدی کمک می‌کند ولی خب جای بازی رسمی را نمی‌گیرد. درمورد خود پرسپولیس و لیگ پیش رو، اجازه بدهید ابتدا خسته نباشید به یک مدیر بی‌حاشیه، جوان و پر تلاش بگویم. بعد از مدت‌ها یک آرامشی بر پرسپولیس حاکم شد. وجود ابراهیم شکوری کمک خیلی خوبی در سیستم اجرایی پرسپولیس بود.

نکیسا گفت: از سوی دیگر پرسپولیس یک کادر فنی متعلق به مکتب خود پرسپولیس دارد. افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، داود فنایی و حمید مطهری همه از این مکتب هستند و این بسیار موثر بوده است. یک تیم کاری متعلق به مکتب باشگاه کمک می‌کند تا تیم هم در این مسیر قرار بگیرد. این از برگ برنده‌های پرسپولیس بوده است. این کادر فنی توانسته است پرسپولیس را در حد بالای آسیا و قهرمانی ایران نگه دارد. من بسیار امیدوار هستم که روند قهرمانی های در مسابقات مختلف باز هم ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز