حدود ۳ یا ۴ ماه باید از تمرینات تخصصی دور باشم؛

عباسعلی: به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۳۳۷۳
عباسعلی: به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم
بانوی کاراته‌کای کشورمان که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا در رقابت‌های آسیایی هانگژو اتفاق خوبی رقم بزنم.

به گزارش برنا، حمیده عباسعلی اظهار داشت: حدود 15 روز است که از عمل جراحی ام می گذرد که با فاصله یک هفته پس از عمل جراحی فیزیوتراپی را آغاز کردم و در حین تمرینات فیزیوتراپی تمرینات توانبخشی را نیز آغاز کردم اما حدود 3 یا 4 ماه باید از تمرینات تخصصی دور باشم.

او افزود: البته طبق توصیه دکتر کیهانی پزشک معالجم بعد از 2 ماه تمرینات فیزیوتراپی امکان آغاز تمرینات بدنسازی را دارم و طبق گفته ایشان پس از شش ماه آماده مسابقات خواهم بود اما از آنجایی که در آبان  و آذر ماه سال جاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو داریم به طور حتم به این دو رویداد نخواهم رسید.

عباسعلی ادامه داد: اولین مسابقاتی که پس از طی کردن دوران بازتوانی امکان حضور در آن را دارم بازی‌های آسیایی هانگژو است که به امید خدا با توجه به فاصله یک سال باقی مانده به آن رقابت ها، فرصت آمادگی و بهبودی کامل را خواهم داشت.

بانوی کاراته کای کشورمان افزود: حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو یکی از اهداف مهم من پس از حضور در المپیک بود و قطعاً قصد نداشتم بعد از المپیک خداحافظی کنم که با توجه به اتفاقی که برایم رخ داد و در دو قدمی مدال دچار مصدومیت شدم مانعی برای این که بازی های آسیایی را رها کنم نیست.

او ادامه داد: به هر حال تمام تلاشم را کردم در المپیک اتفاق خوبی را رقم بزنم اما قسمت نبود و آن چیزی که من می‌خواستم انجام نشد و خلاف تصوراتم بود و مصدومیت مانع رسیدن به مدال شد اما در حال حاضر هدفم حضور در بازی‌های آسیایی است.

عباسعلی گفت: با توجه به فاصله یک سال مانده تا بازی‌های آسیایی قطعاً به شرایط ایده‌آل خواهم رسید، چرا که تمام توانم را جمع کردم تا روند بهبودی سریع تر انجام شود و به بازتوانی کامل برسم و بتوانم هر چه زودتر به تمرینات تخصصی برگردم چرا که در حال حاضر  هدفم فقط بازی های آسیایی است.

او درباره چهارمین حضورش در بازی‌های آسیایی گفت همیشه دنبال رکوردشکنی بودم و هستم از سال 2010 که کاراته بانوان وارد بازی‌های آسیایی شد در این بازی ها حضور داشتم که موفق به کسب مدال نشدم و در 2014 اینچئون مدال طلا را کسب کردم و 2018 در جاکارتا مدال برنز را از آن خود کردم و به امید خدا چهارمین حضورم در بازی های آسیایی را با اتفاقات خوبی همراه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز