حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الهلال تیم سرسختی نبود/ اشتباهات فردی به ضرر استقلال تمام شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۳۴۷۰
الهلال تیم سرسختی نبود/ اشتباهات فردی به ضرر استقلال تمام شد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در این بازی مدافعان استقلال پراشتباه بودند و اشتباهات فردی که مرتکب شدند در نهایت به ضرر تیم تمام شد.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیم فوتبال استقلال برابر الهلال اظهار داشت: از اول مشخص بود این بازی برای هر دو تیم سخت است. عملکرد فنی الهلال در آغاز نشان داد که استقلال حریف ناشناخته ای برای الهلال بود و در دقایق اول در حال محک زدن استقلال. به هر حال متاسفانه حریف باتجربه تر عمل کرد و توانست از اشتباهات فردی استقلال حداکثر استفاده را برده و به پیروزی برسد. با این وجود به نظرم الهلال تیم چندان سرسخت و گردن کلفتی نبود و فکر نمی کنم این تیم مدعی قهرمانی در این فصل باشد. 

او افزود: کادر فنی استقلال می توانست در شروع بازی ترکیب بهتری را روانه میدان کند و با بهره گیری از نفرات باتجربه، بازی بهتر و هماهنگ تری را از خود به نمایش بگذارد. به هر صورت کادر فنی و مربیان تیم از همه ما به بازیکنان و شرایط آنها نزدیک تر هستند و قطعا تصمیم آنها می تواند بهترین تصمیم باشد. به هر حال مربیان در هر رده و در هر تیمی ممکن است مرکتب اشتباه شوند و این اتفاقات کاملا طبیعی است.

مدافع سال‌های گذشته استقلال ضمن انتقاد به عملکرد خط دفاع استقلال در این دیدار تصریح کرد: یکی از نقدهایی که به استقلال در این بازی می شود عملکرد ضعیف مدافعان بود. متاسفانه در این بازی مدافعان استقلال پراشتباه بودند و اشتباهات فردی که مرتکب شدند در نهایت به ضرر تیم تمام شد. نمراتی که در پایان بازی در سایت AFC برای مدافعان این تیم به ثبت رسید گویای این است که مدافعان استقلال در این مسابقه شب خوبی را در ترکیب این تیم پشت سر نگذاشتند. 

پیشکسوت آبی‌ها درخصوص علل غیرفنی این شکست که منجر به حذف استقلال شد از لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: جدا از اینکه در این دیدار مشکلات فنی در ثبت این نتیجه تاثیرگذار بود، یکسری مشکلات حاشیه ای نیز مزید بر علت شد تا در نهایت استقلال با آرامش کامل در این دیدار مهم و حساس به میدان نرود. عدم تعامل و همکاری مدیریت و کادر فنی از جمله دلایلی بود که آرامش را از تیم گرفته بود تا تیم نتواند با روحیه خوب پای در این میدان بگذارد. ضمن اینکه جدایی ستاره هایی از جمله مهدی قایدی، دیاباته، میلیچ، نادری و... که در دور گروهی جزو بهترین های استقلال محسوب می شدند را هم نباید نادیده گرفت. غیبت نفراتی که جزو تاثیرگذارترین مهره ها در دور گروهی بودند در این شکست بی تاثیر نبود. چه اشکالی داشت که قایدی یکی دو ماه دیرتر ترانسفر می شد تا می توانست در این بازی مهم تیم را همراهی کند؟! در این دیدار خلا بازیکن بازیساز و با تجربه ای مثل فرشید اسماعیلی کاملا مشهود بود و نفرات دیگر نتوانستند در نقش بازیسازی موفق عمل کنند.

او درمورد عملکرد بازیکنان جدید استقلال در این بازی تاکید کرد: به نظر من در بین بازیکنان جدید عملکرد حسین زاده قابل ذکر بود و به اعتقادم همه را سورپرایز کرد. این در حالی بود که شرایط دیگر نفرات راضی کننده نبود که البته فکر می کنم این اتفاق به خاطر اینکه اولین تجربه حضور در ترکیب استقلال را پشت سر می گذاشتند تا حدودی طبیعی بود. 4

نظر شما