یاسمین سعادت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ستاره‌های تنیس باید در همه تیم‌ها حضور داشته باشند/ توجه به استعدادها اهمیت زیادی دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۳۵۸۲
ستاره‌های تنیس باید در همه تیم‌ها حضور داشته باشند/ توجه به استعدادها اهمیت زیادی دارد
تنیسور تیم ملی بانوان گفت: تنها موردی که همیشه باعث افت کیفیت لیگ شده حضور ستاره‌های این رشته در یک یا دو تیم بوده است.

یاسمین سعادت، تنیسور تیم ملی کشورمان درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ تنیس ایران بعد از چهار سال وقفه امسال با حضور 48 تیم برگزار شد که در نهایت 8 تیم جواز حضور در لیگ برتر فصل بعد را کسب کردند، 16 تیم به لیگ دسته اول و 24 تیم به لیگ دسته دوم راه پیدا کردند. به نظرم همین که این مسابقات بعد از وقفه‌ای چندین ساله با همت فدراسیون برگزار شد کار خوبی بود. تعدادی تنیسور از نقاط مختلف کشور حضور داشتند که نشان می دهد به همه استعدادها توجه می شود و باید به آن اهمیت زیادی داد.

او با اشاره به غیبت خود در این دوره از مسابقات گفت: خیلی از نزدیک مسابقات را تماشا نکردم به همین دلیل نمی توانم بگویم که راغب بودم که حتما در بازی‌های حضور داشته باشم اما از برگزاری بازی ها رضایت دارم و خوشحالم و امسال به دلیل مشغله‌های شخصی نتوانستم در لیگ بازی کنم. فکر می‌کنم فصل بعدی لیگ در زمستان برگزار شود ولی با این حال بازهم شرایط حضور در مسابقات را ندارم.

تنیسور تیم ملی گفت: تنها موردی که همیشه باعث افت کیفیت لیگ شده حضور ستاره های این رشته در یک یا دو تیم بوده است. امیدوارم برای این مشکل قانونی تصویب شود تا ستاره ها در همه تیم ها حضور داشته باشند. در صورت تک قطبی بودن تیم ها عملا هر نوع رقابتی به معنی است. 2/5

نظر شما