مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس ستاره پرسپولیس بود/ حق به حقدار رسید/ بازیکنان در دفاع بی‌نقص بودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۳۶۴۲
پرسپولیس ستاره پرسپولیس بود/ حق به حقدار رسید/ بازیکنان در دفاع بی‌نقص بودند
مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حالی در دقیقه 90 به گل رسید که زمانی برای جبران برای حریف باقی نمانده بود و با این گل دیرهنگام مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از عملکرد پرسپولیس در بازی برابر استقلال اظهار داشت: پرسپولیس برابر حریفش با برنامه بازی کرد و موفق شد مزد برتری خود را در دقیقه 90 بگیرد. این پیروزی اگرچه دیر به دست آمد اما در نهایت حق را به حقدار رساند.

او درمورد شرایط این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس در شرایطی برابر حریفش به میدان رفت که استقلال از امتیاز میزبانی برخوردار بود و در حضور تماشاگرانش و در زمین چمن مصنوعی از پرسپولیس میزبانی کرد که همه چیز به سود استقلال بود. در نیمه اول پرسپولیس با توجه به دفاع فشرده نتوانست به اهداف خود برسد اما در نیمه دوم تاجیکی ها کمی رو به جلوتر کار کردند و این موضوع فضا را برای مانور پرسپولیسی ها به وجود آورد و این اتفاق در نهایت به سود تیم گل محمدی تمام شد و توانست از حربه های خود بهتر بهره بگیرد و بازی را به سود خود به پایان برساند. پرسپولیس در حالی در دقیقه 90 به گل رسید که زمانی برای جبران برای حریف باقی نمانده بود و با این گل دیرهنگام مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

شیری درخصوص وضعیت خط دفاعی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: زمانی که در یک دیدار تیمی گلی دریافت نکند و به حریفش موقعیت گلزنی ندهد، نشانگر این است که در فاز تدافعی و سیستم دفاعی بی نقص بوده، اتفاقی که برای پرسپولیس رخ داد و این تیم با رهبری خوب سیدجلال حسینی و حضور موثر نفراتی مثل آقایی، فرجی و نعمتی سد محکمی را ایجاد کردند.

او با تمجید از عملکرد رضا اسدی که برای اولین بار در ترکیب به میدان رفت، تصریح کرد: اسدی نشان داد خرید خوبی برای پرسپولیس بوده و با وجود اینکه برای اولین بار برای تیم بازی کرد، از نظر فنی در شرایط خوبی بود و نشان داد می تواند بازی به بازی بهتر شود. 

مدافع اسبق پرسپولیس درمورد بهترین بازیکن بازی گفت: همه بازیکنان با غیرت و تعصبی مثال زدنی در زمین دویدند و تا پایان یک قدم پا پس نگذاشتند. پرسپولیس در این بازی ستاره پرسپولیس بود و درخشش گروهی مجموعه تیم منجر به پیروزی و صعود دلچسب برای نماینده کشورمان شد.  3/5

نظر شما