با همکاری مشترک باشگاه سپاهان و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم صورت گرفت؛

ساخت و رونمایی از اولین دستگاه توپ انداز تولید داخل

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۳۸۹۶
ساخت و رونمایی از اولین دستگاه توپ انداز تولید داخل
در مراسم ویژه‌ای از دستگاه توپ انداز باشگاه سپاهان رونمایی شد.

به گزارش برنا، عصر روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰ مراسم‌ رونمایی‌ از توپ انداز سپاهان که با مشارکت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در  این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: خدای بزرگ را شکر می‌کنیم که امروز توفیق داشتیم تا پیوند بین دانشگاه، فضا‌های پژوهشی آموزشی و فضا‌های ورزشی را در تولد یک محصول مورد نیاز جامعه ورزش جشن بگیریم.

او ادامه داد: پژوهشگاه صنعت نفت و همراهی جناب آقای دکتر توفیقی، جناب آقای مهندس روزبهانی و جناب آقای خانلری در سال‌های گذشته این مکان را تبدیل به محفل آماده‌سازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۱۹ امارات کرده بود.

ساکت اضافه کرد: علمی‌سازی ورزش و تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات جدید جزو ضرورت‌های باشگاه‌داری حرفه‌ای است و حرکت بسیار پرشتاب علمی شدن ورزش، ورود تجهیزات نوین، نرم افزار‌های جدید، سخت‌افزار طراحی شده و ابتکاری جدید رقابت در حوزه ورزش به تبع در فوتبال بسیار پیچیده‌تر، سخت‌تر و قوی‌تر کرده است.

او افزود: شروع و ورود این دستگاه توپ انداز به عرصه فوتبال کشور به زمان آماده‌سازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در اردوی اتریش در بازی مقابل الجزایر، اردوی آماده‌سازی قبل از جام جهانی در ترکیه، جام جهانی در کشور روسیه در کمپ موسکو و کمپ آماده‌ سازی پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات بر‌می‌گردد. 

مدیرعامل سپاهان عنوان کرد: بنا به درخواست و تاکیدات کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مجموعه تیم ملی تلاش کرد این تجهیزات را از خارج از کشور تهیه کرد و به عنوان یک ابزار برای اولین بار وارد فوتبال کشورمان شد و مورد استفاده قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز