حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی ایران برابر صربستان هماهنگی لازم را نداشت/ مقابل آمریکا به مشکل نخواهیم خورد

۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۴۳۲۶
تیم ملی ایران برابر صربستان هماهنگی لازم را نداشت/ مقابل آمریکا به مشکل نخواهیم خورد
پیشکسوت فوتسال گفت: مقابل تیم ملی آمریکا به مشکل نخواهیم خورد.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی لیتوانی برابر تیم صربستان به پیروزی رسید.

حمید بی‌غم، پیشکسوت فوتسال درباره این پیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از آنجایی که همیشه در هر رویداد ورزشی بازی اول برای همه دشوار می شود، ملی پوشان کشورمان موفق شدند عملکرد قابل دفاعی را داشته باشند. صربستان تیم خوبی است اما تیم ملی ایران از هر جهت چندقدم جلوتر است. تقریبا این پیروزی قابل پیش بینی بود ولی به تیم خسته نباشید می گویم که بازیکنان بازی خوب و نتیجه خوبی را رقم زدند.

او با اشاره به دیدار امروز با تیم ملی آمریکا گفت: امروز هم دومین بازی خود را مقابل آمریکا انجام خواهیم داد. تیمی که با اختلاف بازی را به آرژانتین دیگر حریف ما واگذار کرده بود. جایگاه فوتسال ایران و آمریکا در دنیا مشخص است. قطعا مشکل خاصی مقابل این تیم نخواهیم داشت و یک برد دیگر را می توانیم رقم بزنیم.

بی‌غم درمورد اخراج حمید احمدی در بازی مقابل صربستان توضیح داد: احمدی از بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ملی است. در بازی نخست به دلیل فشارهایی که در این مدت روی او بود از زمین بازی اخراج شد و جای نگرانی نیست. او بسیار اخلاق مدار است. احمدی یک سال از اردوها دور بود و در آخرین اردوی تیم به تمرینات دعوت شد. همه این موارد اثرگذار است و شک نکنید این مهره کلیدی تیم در بازی های بعدی دیگر این رفتارها را نخواهد داشت.

کارشناس فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران فعلا یک بازی انجام داده و بنابراین چندان نمی توان قضاوت کرد. فقط تیم در نیمه نخست کمی عصبی بود که آنهم به دلیل فشار ماقبل بازی ها و عدم هماهنگی بین تیم بود. چهار بازیکن اصلی که در نیمه اول به زمین رفتند هیچ هماهنگی نداشتند که تا حدی هم طبیعی بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز