عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در غرب آسیا رقیب ندارد/ این طلسم هم شکسته می‌شود/ تصمیم گل‌محمدی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۴۴۰۹
پرسپولیس در غرب آسیا رقیب ندارد/ این طلسم هم شکسته می‌شود/ تصمیم گل‌محمدی خوب بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان بار دیگر ثابت شد این تیم متکی به فرد نیست و قدرتمندترین تیم غرب آسیا است.

عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: با وجود اینکه پرسپولیس دور از شرایط مسابقه بود و در حالی که چند مهره اصلی خود را از دست داده بود اما در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و بار دیگر ثابت کرد این تیم متکی به فرد نیست و قدرتمندترین تیم غرب آسیا است که ان شااله امسال طلسم ناکامی اش در فینال برابر تیم های شرق هم شکسته می شود و به قهرمانی در آسیا هم دست پیدا می کند.

او افزود: تیم گل محمدی با اینکه در زمین چمن منصوعی و در خانه حریف این بازی را انجام داد اما از هر نظر از استقلال تاجیکستان سرتر بود و شاید اگر یحیی کمی زودتر تعویض می کرد تیم زودتر به گل می رسید و حتی می توانست با گل های بیشتری در این بازی به برتری برسد.

کارگر درخصوص استفاده وحید امیری در این بازی در پست تخصصی‌اش به خبرنگار برنا گفت: امیری بازیکن خلاق و باهوشی است و در این مدت کمک حال پرسپولیس بوده است. به نظرم تصمیم یحیی برای استفاده از او در این بازی در پست تخصصی تصمیم خوبی بود و نشان داد به خاطر سرعت خوبی که دارد در خط جلو می تواند بهتر باشد و کارآیی بیشتری را داشته باشد. خود من هم در اصل مهاجم بودم اما علی آقا (پروین) در پست های دیگر هم استفاده می کرد.

او با تایید عملکرد رضا اسدی و حامد پاکدل که خریدهای جدید محسوب می‌شدند، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن در بازی اخیر عملکرد خوبی را داشتند و نشان دادند که انتخاب های کادر فنی پرسپولیس، خوب بوده است. اطمینان دارم نفرات جدید دیگر هم شرایط خوبی را در پرسپولیس خواهند داشت و می توانند جای ستاره ها و نفراتی که از تیم جدا شده اند را به خوبی پر کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز