فرشاد عربی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور چهره‌های جدید نقطه قوت لیگ ووشو بود/ از حالا خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۴۶۹۱
حضور چهره‌های جدید نقطه قوت لیگ ووشو بود/ از حالا خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم
سرمربی تیم‌ تالو دانشگاه آزاد گفت: حضور چهره‌های جدید نقطه قوت مسابقات این فصل لیگ ووشو بود.

مسابقات فینال و رده‌بندی لیگ برتر ووشوی مردان ایران برگزار شد که در پایان، تیم دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در فینال پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو، تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس‌ ناجا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم دانشگاه در مجموع دو بخش تالو و ساندا با حساب 9 به 4 به برتری دست یافت تا برای سومین بار، قهرمان مسابقات لیگ برتر شود.  

فرشاد عربی، سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر امسال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: امسال هم مانند سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی مسابقات لیگ به صورت متمرکز و در تهران برگزار شد. این شیوه برگزاری مسابقات قطعا فشار زیادی را به ووشوکاران و حتی تیم‌ها متحمل کرد اما چون فصل گذشته این شیوه را تجربه کرده بودیم وضعیت بهتر بود.

او افزود: خوشبختانه تیم دانشگاه آزاد هم امسال موفق شد قهرمانی لیگ را کسب کند. ما سه مرحله اردوی 10 روزه داشتیم که شرایط به خوبی پیش رفت. البته تعدادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند اما در هفته پایانی موفق شدند به اردوها اضافه شوند و عملکرد خوبی را هم در لیگ به نمایش گذاشتند. یکی از اتفاقات خوبی هم که امسال در لیگ شاهد بودیم حضور ووشوکاران جوان بود. تابستان رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور برگزار شد و تعدادی از این ورزشکاران را موفق شدیم جذب کنیم. همین جوانان عملکرد خوبی هم داشتند و فکر می‌کنم یکی از نقاط قوت لیگ امسال حضور چهره‌های جدید بود.

عربی گفت: آذرماه مسابقات قهرمانی کشور که همان انتخابی تیم‌ ملی است برگزار خواهد شد تا ووشوکاران مستعد انتخاب و وارد اردو شوند. تلاش خواهیم کرد با برگزاری چند مرحله اردو و انتخابی بهترین‌ها را برای بازی های آسیایی انتخاب کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز