پاری‌سن‌ژرمن- المپیک لیون؛

اولین چالش پوچتینو

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۴۸۰۹
اولین چالش پوچتینو
شاگردان پوچتینو در هفته ششم لیگ فرانسه از لیون میزبانی خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ فرداشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه پارک دپرنس، شاگردان پوچتینو در هفته ششم لیگ فرانسه از المپیک لیون میزبانی خواهند کرد.

اولین چالش نسبتا سخت پوچتینو از راه رسید. پس از بازی مقابل تیم‌های متوسط لیگ فرانسه و بروژ در لیگ قهرمانان حالا آن‌ها باید در مقابل رقیب سرسخت همیشگی یعنی لیون قرار گیرند. پاریسی‌ها در بازی مقابل بروژ برای اولین بار از مثلث نیمار، مسی، امباپه رونمایی کردند که نتیجه کار اصلا جذاب نبود. بازی 1-1 شد و تنها گل را هم آندر هررا به ثمر رساند. وضعیت کلی دستپخت پوچتینو چندان بد نیست و PSG با رکورد صددرصد برد در صدر جدول قرار گرفته اما خود پوچ هم می‌داند با اولین لغزش فشار رسانه‌ها روی او بسیار زیاد خواهد شد.

در سمت مقابل شاگردان پیتر بوش عملکرد چندان خوبی تا این لحظه ‌نداشته‌اند و با 8 امتیاز از 5 بازی رده هفتم را از آن خود کرده‌اند. خریدهای آن‌ها شامل بواتنگ، امرسون پالمیری و شکیری قرار است آن‌ها را باز هم به سطح اول فوتبال اروپا (لیگ قهرمانان) برسانند اما تا امروز آن‌ها قاطعیت چندانی از خود نشان نداده‌اند.  در نگاه اول پاری‌سن‌ژرمن مشکل چندانی برای برد نخواهد داشت اما لیون حریف سرسختی است و می‌تواند با آنالیز صحیح دیدار رقیب مقابل بروژ، ‌آن‌ها را متوقف کند. هرچند که تماشاگران در پارک دپرنس بی‌تاب گلزنی و هنرنمایی ستارگان خط حمله تیم محبوب‌شان هستند.

پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته رفت و برگشت لیون را شکست داد. فصل پیش از آن اما لیون رفت و برگشت پاریس را شکست داد. فصل قبل از آن هم دو بازی رفت و برگشت با تساوی 0-0 خاتمه یافت. با استناد به این نتایج که مربوط 3 فصل اخیر است نمی‌توان قاطعانه حکم به برتری تیمی داد. پاریس در صورت شکست هم صدر را از دست نمی‌دهد اما لیون می‌تواند با اما و اگر به رده دوم فکر کند.

ترکیب احتمالی پاری‌سن‌ژرمن: دوناروما – اشرف حکیمی – مارکینیوش – کیمپمبه – دیالو – هررا – گویه – واینالدوم – مسی – نیمار – امباپه
 
ترکیب احتمالی المپیک لیون: لوپز – گاستو – بواتنگ – دنایر – امرسون – کاکرت – گیمارش – عوار – پاکتا – سلیمانی - شکیری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز