نکته جذاب پرسپولیس – استقلال؛

سکوهایی که الگو بودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۴۹۷۷
سکوهایی که الگو بودند
دیدار پرسپولیس برابر استقلال در شرایطی برگزار شد که سکوهای پر از هوادار استادیوم محل برگزاری این دیدار شرایط ویژه‌ای را برای این بازی رقم زد.

به گزارش برنا؛ آخرین دیدار پرسپولیس در حضور تماشاگران به دربی برگشت سال 98 برمی گردد، دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید و پس از آن بود که کرونا اجازه نداد بازی های پرسپولیس با حضور هواداران و تماشاگران برگزار شود و این روند تا بازی اخیر سرخ ها برابر استقلال تاجیکستان ادامه داشت و تیم گل محمدی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حضور هواداران تیم رقیب و اندک هواداران ایرانی مقیم تاجیکستان پس از مدت های طولانی دیدار  رسمی را پشت سر گذاشت. اما بازی پرسپولیس در حضور هواداران در تاجیکستان علاوه بر اینکه به خاطر حضور تماشاگران جالب بود نکته خوب دیگری را هم داشت.

این دیدار در حالی با حضور هواداران برگزار شد که رفتار تماشاگران تاجیک در استادیوم، قبل از بازی، در طول بازی و پایان آن جالب توجه بود و تاجیکی ها فرهنگ بالایی را در این زمینه از خود نشان دادند. در شرایطی که قبل از آغاز بازی هیچ مشکلی برای پرسپولیس از سوی تماشاگران به وجود نیامد، در جریان این دیدار هم تماشاگران تاجیک بدون ایجاد حاشیه برای تیم رقیب تنها تشویق تیم خود را در برنامه داشتند و با وجود گل دقیقه پایانی ترابی که می توانست روی سکوها تنش زا شود، کوچکترین مشکلی برای پرسپولیسی به وجود نیامد تا مشخص شود هواداران تاجیک می توانند الگوی خوبی در این زمینه محسوب شوند.

نظر شما