فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نساجی به دنبال رتبه تک رقمی است/ چمن قائمشهر تا نیم فصل آماده می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۵۱۵۴
نساجی به دنبال رتبه تک رقمی است/ چمن قائمشهر تا نیم فصل آماده می‌شود
سرپرست تیم نساجی مازندران اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در فصل فوتبالی پیش روی شرایط خوبی را داشته باشد.

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط نساجی در آستانه شروع دوباره فصل فوتبالی اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و در اردوی سرعین برنامه ها را طبق روال طی کردیم. در حال حاضر در دوران آماده سازی به سر می بریم. در این دوران طبیعی است که بدن بازیکنان با افت روبرو شود اما ترجیح دادیم بازی های دوستانه خوبی را پشت سر بگذاریم تا بدن تیم به اصطلاح شلاق بخورد.

او درخصوص برنامه‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: مدیران در این زمینه تلاش های خوبی را داشته اند و بازیکنان جوان و خوبی را جذب کرده اند و امیدواریم بتوانیم با نفرات جدید و قدیمی مان نتایج خوبی را در این فصل رقم بزنیم.

سرپرست نساجی گفت: در فصل قبل برخی شرایط از جمله تغییرات کادر فنی و بازیکنان در نتایج و عملکرد این تیم موثر بود و در نهایت فصل را با ساکت الهامی با کسب نتایج خوب به پایان رساندیم. تلاش ما این است که در فصل پیش رو شرایط بهتری را رقم بزنیم و بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

او درمورد زمان شروع لیگ بیست و یکم تصریح کرد: امیدواریم بازی ها طبق زمان بندی اعلام شده، برگزار شود تا تیم های که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده اند از این بابت متضرر نشوند. 

کوچک‌زاده درخصوص زمین چمن ورزشگاه قائمشهر برای انجام بازی‌های خانگی نساجی در فصل پیش‌رو گفت: زمین چمن مصنوعی قائمشهر در حال ترمیم است و این چمن جمع شده و شنیده ام در روزهای اخیر بازسازی ورزشگاه سرعت بیشتری گرفته و فکر می کنم حداکثر تا نیم فصل آماده بهره برداری شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز