محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کادر فنی باید خشم بازیکنان تیم ملی را کنترل کند/ هر بازی در جام جهانی حکم یک فینال را دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۵۱۵۸
کادر فنی باید خشم بازیکنان تیم ملی را کنترل کند/ هر بازی در جام جهانی حکم یک فینال را دارد
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: کادر فنی باید خشم بازیکنان تیم ملی را در جام جهانی کنترل کند‌.

محمد طاهری، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی 2021 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: بازی اول در هر جامی سختی‌های خودش را دارد چون تا بازیکنان بتوانند با جو مسابقات آشنا شوند زمان می برد. با همه این موارد در کل ملی پوشان بازی سختی را مقابل صربستان داشتند اما خوشبختانه موفق شدند 3 امتیاز بازی را به دست بیاورند. با توجه به پتانسیل بالایی که تیم دارد انتظارات هم بیشتر است اما همین که بازی سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، عملکرد تیم قابل دفاع است.

او با اشاره به برد مقابل آمریکا گفت: پیروزی مقابل آمریکا هم تقریبا از قبل قابل پیش بینی بود اما مقابل این تیم خوب نبودیم. فکر می کنم بازیکنان، تیم آمریکا را به دلیل باخت سنگین مقابل آرژانتین خیلی دست کم گرفته بودند. در حالی که می شد به این بازی عنوان یک بازی تدارکاتی قبل از دیدار با آرژانتین دید و فرصت گلزنی را تمرین کرد.

طاهری درمورد اخراج دو بازیکن کلیدی تیم خاطرنشان کرد: تا به امروز دو بازی انجام دادیم که هر دو با پیروزی به پایان رسیده است. بازی بسیار سختی مقابل آرژانتین داریم که امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اما در دو دیدار قبلی دو مهره کلیدی را از دست دادیم. رقابت های جام جهانی است و باید بپذیرم که هر بازی حکم یک فینال را دارد. نباید به راحتی خطا کنیم چون نبود هر یک از مهره ها به تیم فشار زیادی را متحمل خواهد کرد. فکر می کنم مربیان باید از نظر روحی و روانی بیشتر روی تیم کار کنند. متاسفانه گلر شماره یک را به دلیل محرومیت در بازی دشواری مانند آرژانتین در اختیار نداریم و این اصلا خوب نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز