شاهمیری:

نظارت در چین تجربه جدیدی برایم بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۵۶۶۸
نظارت در چین تجربه جدیدی برایم بود
عضو کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا با ابراز رضایت از نخستین تجربه نظارتش در مسابقات قهرمانی مردان آسیا بعد از بازنشستگی از دنیای داوری بین‌المللی، گفت: استفاده از نرم‌افزار R4 کنترل داوری در رقابت‌های چیبا تجربه جدیدی برایم بود.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا درحالی از 21 شهریور آغاز شد که محمد شاهمیری عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا، نظارت بر 14 دیدار برگزار شده در چیبای ژاپن را برعهده داشت.

محمد شاهمیری با تاکید بر رضایت کمیته برگزاری مسابقات از عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 داور و 4 ناظر داوری برگزار شد که من به همراه، ابراهیم نمه از قطر، کوشیبا از ژاپن و شیمو یاما دبیر کمیته داوران آسیا از ژاپن، وظیفه نظارت بر مسابقات را برعهده داشتیم.

او افزود: در این رقابت‌ها 14 بازی از جمله تمامی مسابقات تیم ژاپن بجز بازی فینال را نظارت کردم که 12 مسابقه در سالن اصلی مسابقات برگزار شد. علاوه بر این نظارت بر کار گروه ویدیو چلنج هم به عهده من و کوشیبا از ژاپن بود.

عضو ایرانی کمیته داوران کنفدراسیون آسیا به برگزاری 2 کلینیک داوری در جریان مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: به دلیل برگزاری مسابقات در حباب و حضور افراد در قرنطینه، شرایط سختی را تجربه کردیم.

شاهمیری حضور در این مسابقات را به عنوان اولین تجربه بعد از بازنشستگی از دنیای داوری بین‌المللی را تجربه خوبی دانست و گفت: کمیته برگزاری هم از عملکردم رضایت کامل دارد. در این رقابت‌ها نکات زیادی یاد گرفتم. به‌خصوص این‌که در این دوره از رقابت‌ها پرکردن فرم  R4 (فرم قضاوت و کنترل داور) به‌صورت نرم‌افزاری انجام شد که تجربه جدیدی برایمبه حساب می‌آمد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز