لاهوتی:

کادر فنی ایرانی از این آزمون سخت سربلند بیرون آمد/ تیم ایران بسیار یکدل و هماهنگ بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۵۷۲۳
کادر فنی ایرانی از این آزمون سخت سربلند بیرون آمد/ تیم ایران بسیار یکدل و هماهنگ بود
مربی و پیشکسوت والیبال گفت: کادر فنی تمام‌ ایرانی تیم ملی از این آزمون سخت سربلند بیرون آمد و حالا مربیان ایرانی با اعتماد به نفس بیشتری در میادین حاضر خواهند شد.

به گزارش  برنا، پس از فتح قله آسیا ازسوی تیم ملی والیبال ایران با شکست ژاپن، احمد لاهوتی درباره این پیروزی ارزشمند بازیکنان جوان ایران، گفت: به کادر تمام ایرانی این تیم تبریک می‌گویم. این کادر فنی نماینده تمام مربیان است. آن‌ها در این مدت به شدت تحت فشار بودند. خوشبختانه از این امتحان سخت سربلند بیرون آمدند. حالا بعد از این موفقیت مربیان ایرانی با اعتماد به نفس بالاتری در میادین حضور خواهند داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این نکته که هر دو تیم ایران و ژاپن در دیدار نهایی بازی زیبایی ارائه کردند، ادامه داد: ژاپن جنگنده و هماهنگ ظاهر شد اما ایران در هر سه ست در امتیازات بالای بیست، فشار زیادی را وارد کرد و همین اتفاق درصد اشتباه ژاپنی‌ها را بالا برد. بازیکنان ایران با دفاع روی تور و توپ‌گیری داخل میدان نتیجه ست‌ها را از ژاپن گرفتند.

وی اضافه کرد: به جرات می‌گویم در تیم ایران همه خوب بازی کردند. در دریافت اول عملکرد درخشانی داشتیم. مجرد و توخته سرعتی‌ زن‌های تیم ایران در دفاع روی تور خیلی خوب عمل کردند. از همه چشم‌گیرتر سرویس‌هایی بود که بازیکنان ایران به صورت پرشی با ریسک بالا و کم خطا زدند. با سرویس‌های خوبمان امروز دفاع عقب زمین ژاپن را بهم ریختیم چون توپ به دست پاسور نمی‌رسید و همین موضوع پیروزی ایران را به همراه داشت.

لاهوتی در واکنش به این اتفاق که ایران در طول این مسابقات تنها یک ست را واگذار کرد، بیان داشت: این اتفاق مسلما یک رکورد است که فکر می‌کنم تا مدت‌ها هم شکسته نشود. همان یک ستی هم که واگذار کردیم، غافل گیری و البته اتفاقی بود.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان عملکرد بازیکنان ایران را بسیار یک‌دل و هماهنگ در جام بیست‌ویکم ارزیابی کرد و گفت: ملی‌پوشان ایران فعل خواستن را به زیبایی صرف کردند. کادر فنی به خوبی دل این بازیکنان را بهم نزدیک کرده بود که توانستند منسجم و با فکر برای رسیدن به هدف بجنگند. از صابر کاظمی بسیار ممنونم که با وجود آسیب‌دیدگی شدید روز گذشته و گرفتگی مچ پا در بازی امروز با غیرت در زمین ظاهر شد و توانستیم ژاپن را در کشور خودش به راحتی شکست دهیم.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز