برای طارمی که به قله‌ها فکر می‌کند؛

همین‌طور بدرخش مهدی!

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۵۸۰۱
همین‌طور بدرخش مهدی!
مهدی طارمی در بازی شب گذشته برای پورتو باز هم درخشید. غیر از این از او انتظاری نبود!

به گزارش برنا؛ حساب نمایش‌های درخشان طارمی از دست‌مان در رفته. هر بار چشم به تلویزیون می‌دوزیم تا بازی‌های پورتو را مشاهده یا در اخبار نتایج تیم آبی‌پوش پرتغالی را پیگیری کنیم با یک عبارت تکراری مواجه می‌شویم: درخشش طارمی!

شب گذشته برای چندمین بار مهدی (که دیگر از او باید به عنوان سوپراستار پورتو یاد کرد) درخشید. پنالتی گرفت، پنالتی را گل کرد، یک گل آفساید زد و در ادامه یک گل سالم دیگر هم به ثمر رساند. دیگر از او چه انتظاری داریم؟

مهدی در هر بازی یک قدم به سمت حرفه‌ای‌تر شدن پیش می‌رود. چه از لحاظ اخلاقی و چه از بعد فنی. گلزنی در لیگ قهرمانان برایش یک اتفاق عادی شده و حالا دیگر همه اهالی فوتبال در حمایت از عملکرد بی‌نظیر او یک ‌صدا شده‌اند که او برترین لژیونر فوتبال ما است و تیم ملی بدون او چیزی کم دارد.

طارمی 28 ساله حالا جوری نقش خود در پورتو را جا انداخته که کونسیسائو در کنفرانس‌های خبری به خبرنگاران درباره استفاده یا عدم استفاده او جواب پس بدهد. هرچند که خود کونسیسائو هم می‌داند وقتی موسی مارگا رفته اما خط حمله با حضور طارمی حریفان را قلع و قمع می‌کند، یعنی تک ستاره تیمش ممکن است تیم‌های خواهان زیادی داشته باشد. چه افسوس که مهدی نزدیک به آغاز دهه چهارم زندگی‌اش است و با توجه به شرایط فوتبال روز دنیا کمی برای رویاپردازی‌های بزرگتر دیر است اما غیرممکن نیست.

آیا او قله‌های مرتفع‌تر در فوتبال حرفه‌ای را هم فتح می‌کند؟ مهدی را دست کم نگیرید. پتانسیل‌ او بسیار زیاد است. ما که تا همین لحظه از نمایش‌هایش فقط لذت نصیب‌مان شده و افتخار. همین طور بدرخش پسر!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز