کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون ووشو بهتر از همه عمل کرد/ قهرمانی دانشگاه آزاد نشان داد اهداف باشگاه با جدیت دنبال شده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۶۲۲۴
فدراسیون ووشو بهتر از همه عمل کرد/ قهرمانی دانشگاه آزاد نشان داد اهداف باشگاه با جدیت دنبال شده است
سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون ووشو در ایام کرونا بهتر از همه رقبایش عمل کرد.

کیوان شیرآقایی، سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سیستمی که فدراسیون برای برگزاری لیگ به کار می‌گیرد بی‌نظیر است و خوشبختانه هر سال شاهد بهتر شدن لیگ برتر ووشو هستیم. با وجود کرونا واقعا شرایط مثل همیشه عادی نیست اما همین نحوه برگزاری و منظم بودن مسابقات انگیزه ووشوکاران را هم بالا برده بود که در نهایت هم شاهد یک لیگ پویا بودیم.

او با اشاره به سومین قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر گفت: دانشگاه آزاد ریشه‌دارترین تیم ایران در لیگ ووشو است. من چهارمین سالی است که هدایت این تیم را برعهده دارم از همان ابتدا هدف‌مان فرصت دادن به جوانان و حمایت از ستاره‌های ووشو بوده که احساس می‌کنم به خوبی هم در این سال‌ها این هدف را دنبال کردیم. البته کسب سه عنوان قهرمانی آن‌هم به صورت متوالی نشان می‌دهد که همه با جدیت این اهداف را دنبال کردیم و خوشبختانه موفق هم بودیم.

شیرآقایی در پایان درخصوص حضور ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: ووشو جزو رشته‌هایی بود که عملا در دو سال گذشته با آمدن کرونا فعالیت‌های بین‌المللی‌اش تعطیل شد اما خوشبختانه فدراسیون ایران خیلی بهتر از همه رقبایش در این مدت کار کرد. ما هم دو دوره لیگ داشتیم و در کنار آن اخیرا هم مسابقات حرفه‌ای را برگزار کردیم. ورزشکارانی که در این رقابت‌ها حاضر بودند نشان دادند که می‌توانیم باز هم روی مدال آنها در بازی‌های آسیایی حساب ویژه‌ای کنیم./ 3

نظر شما
پرونده ویژه