از سوی سرمربی؛

ترکیب تیم دیویس کاپ اعلام شد

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۶۷۵۷
ترکیب تیم دیویس کاپ اعلام شد
از سوی سرمربی تیم ملی مردان کشورمان، ترکیب تیم دیویس کاپ اعلام شد.

به گزارش برنا، در حالی رقابت های گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان‌ به میزبانی بحرین برگزار می شود که سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد.

بر این اساس حمیدرضا نداف، امیر حسین بادی، حسام یزدی و سینا مقیمی به عنوان نفرات اعزامی به دیویس کاپ معرفی شدند.

اکبر طاهری سرمربی تیم ملی دیویس کاپ با اعلام نحوه انتخاب نفرات اظهار کرد: کادر فنی تیم‌ ملی تنیس کشورمان از فروردین ماه سال جاری با برگزاری مسابقات انتخابی در مجموعه شهید شیرودی کار خود را برای انتخاب نفرات برتر آغاز کرد. 

در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی ۷۳ تنیسور حضور داشتند که از این تعداد ۲۲ بازیکن جهت حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی که به مدت ۲ هفته در تهران برگزار شد شرکت کردند و در نهایت اردوی مرحله دوم ۱۶ تنیسور دعوت شدند. 

طاهری افزود: تیم ملی تنیس کشورمان در آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش از یکم مهر ماه تمرینات خود را با حضور انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی سامیار الیاسی، سینا مقیمی و‌مهرشاد قفقازی و امیر حسین بادی برپا می کند. 

او گفت: در پایان و پس از ارزیابی بازیکنان در اردوهای آماده سازی حضور در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تهران و البرز و لیگ تنیس فرصتی برای ارزیابی نهایی را برای کادر فنی ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: همچنین حمید رضا نداف نیز پس از ارزیابی در مسابقات تور جهانی مردان به عنوان یکی از نفرات حاضر در دیویس کاپ انتخاب شد. 

یاد آور می شود: این مسابقات از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای بحرین، کامبوج، گوام، ایران، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، تاجیکستان، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌ اقیانوسیه صعود می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز