فرزاد زامهران در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیشترین لطمات را از غیبت هواداران دیدیم/ کار با الهامی لذت بخش است

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۷۳۴۸
بیشترین لطمات را از غیبت هواداران دیدیم/ کار با الهامی لذت بخش است
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: تمام تلاش مان را به کار می گیریم که در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم.

فرزاد زامهران، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با مثبت ارزیابی کردن شرایط نساجی در اردوهای آماده سازی این تیم اظهار داشت: ما برای ایجاد آمادگی بیشتر تمرینات و اردوهای ویژه ای را در دستور کار خود داشتیم و امیدواریم بتوانیم در فصل پیش رو نتایج در خور نام و اعتبار نساجی مازندران و هوادارانش کسب کنیم.

او افزود: اردوی خوبی را در سرعین داشتیم و در حال حاضر هم در اردوی تهران برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم و چند بازی تدارکاتی از جمله دیدار برابر ذوب‌آهن را در دستور کار داشتیم.

هافبک نساجی مازندران با تاکید بر شرایط خوب این تیم تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم و بتوانیم نساجی مازندران را به جایگاه واقعی و در خور شان این باشگاه و هوادارانش برسانیم.

زامهران در مورد وضعیت خودش و برنامه‌اش در فصل آتی به خبرنگار برنا گفت: فصل قبل 5 گل زدم و 4 پاس گل را در کارنامه‌ام داشتم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که بتوانم عملکرد بهتری را در فصل جدید برای نساجی مازندران به نمایش بگذارم. 

او در خصوص کار با مربی مثل ساکت الهامی تصریح کرد: ساکت الهامی مربی خوب و سخت‌گیری است که کار با او برای ما لذت‌بخش است. همه ما در تلاش هستیم با استفاده از تجربیات الهامی و همکارانش در کادر فنی بهترین نتایج را در فصل آتی برای نساجی مازندران رقم بزنیم.

بازیکن نساجی مازندران در ادامه در مورد شرایط میزبانی‌شان در این فصل تصریح کرد: همه ما امیدوار هستیم که در فصل پیش‌رو شرایطی فراهم شود که بتوانیم در قائمشهر و در حضور هواداران‌مان بازی‌های خانگی‌مان را پشت سر بگذاریم. در این مدت تیم‌هایی مثل نساجی مازندران که هواداران زیادی دارند بابت سکوهای خالی و غیبت هواداران بیشترین صدمات را متحمل شده‌اند. امیدوارم تدابیری اتخاذ شود که بتوانیم هواداران پرشورمان را خیلی زود روی سکوها و در کنارمان ببینیم./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز