حسین اینانلو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم/ سطح دانش مربی دروازه‌بان‌ها بالا رفته است

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۷۵۵۴
ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم/ سطح دانش مربی دروازه‌بان‌ها بالا رفته است
مربی گلرهای تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم اصیل و با ریشه‌ای است و مربیگری در این تیم می‌تواند تجربه خوبی باشد.

حسین اینانلو، مربی گلرهای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم ذوب‌آهن در آستانه آغاز بازی‌های لیگ برتر در دوره بیست‌ویکم اظهار داشت: ما اردو و بازیهای تدارکاتی خوبی را در برنامه داشته‌ایم و روند کار آماده‌سازی‌مان کماکان ادامه دارد. خدا را شکر شرایط کلی تیم خوب است و برای شروع فصل آماده می شویم و در نظر داریم از فرصت باقی مانده هم نهایت بهره را برده و با شرایط ایده‌آل برای آغاز فصل استارت بزنیم. ما از نظر نقل و انتقالات شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با قدرت به شروع خوب در این فصل فکر می کنیم.

او در مورد حضورش به همراه مهدی تارتار در کادر فنی ذوب‌آهن تاکید کرد: ذوب آهن تیم اصیل و با ریشه ای است و مربیگری در این تیم می تواند تجربه خوبی باشد. ان‌شاءالله که بتوانیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده و وضعیت ذوب‌آهن را ارتقا دهیم. 

مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن با اشاره به شرایط گلرهای این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما گلرهای خوب و آماده ای را در اختیار داریم که در سطح فنی و فوتبالی خوبی قرار دارند. برای ما شماره یک، دو و سه معنا ندارد و آماده ترین فرد با توجه به شرایط می تواند حفاظت از دروازه ذوب آهن را برعهده بگیرد. 

او در ادامه در مورد حضور تعدادی از گلرهای ایران در تیم‌های خارجی افزود: این موضوع نشانگر این است که سطح  و دانش فنی مربیان بالا رفته و این موضوع در رشد بیشتر دروازه‌بان‌ها هم تاثیرگذار بوده و در نهایت این موضوع می‌تواند منجر به رشد و ارتقا سطح فنی دروازه‌بان‌ها و فوتبال ما شود.

مربی ذوب‌آهن گفت: تمام تلاش ما این است که امسال تیم پرقدرتی را راهی مسابقات کنیم و بتوانیم در نتیجه گیری به گونه‌ای عمل کنیم که جایگاه خوبی را برای ذوب‌آهن به دست بیاوریم./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز