محمد سلطانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم/ کار با مهدوی‌کیا آرزوی هر فوتبالیستی است

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۷۸۸۰
ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم/ کار با مهدوی‌کیا آرزوی هر فوتبالیستی است
بازیکن تیم فوتبال امید گفت: مطمئن باشید با حضور مهدی مهدوی‌کیا تیم امید متفاوت و مقتدری را شاهد خواهیم بود.

محمد سلطانی‌مهر، بازیکن خط میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط خوب تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل آماده‌سازی این تاکید کرد: ما برای شروع خوب و رقم زدن یک فصل مناسب برای ذوب‌آهن استارت زده‌ایم و در تلاش هستیم این تیم را به شرایط آرمانی برسانیم. در این مدت تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

او در خصوص کار با مربی مثل مهدی تارتار افزود: کار با تارتار در ذوب‌آهن تجربه خوبی برای من محسوب می‌شود. همه ما با هدف مشترک دور هم جمع شده‌ایم و می‌خواهیم با نمایش خوب فوتبالی در فصل جدید شرایط سال قبل و نتایج آن را جبران کنیم. به این منظور ما زمان خوبی را برای آغاز فصل آماده‌سازی و اردویی انتخاب کردیم و می‌خواهیم چهره‌ای متفاوت از ذوب‌آهن را در فصل جدید ارائه کنیم.

بازیکن ملی‌پوش امید با تمجید از مهدی مهدوی‌کیا و شرایط حال حاضر تیم ملی امید به خبرنگار برنا گفت: هر بازیکنی آرزو دارد با کسی که سال‌ها در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته و جزو اسطوره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود، کار کند و مطمئن باشید با حضور مهدوی‌کیا تیم امید متفاوت و مقتدری را شاهد خواهیم بود. امیدوارم تلاش مجموعه تیم و کادر فنی و مدیران در نهایت به این منجر شود که بتوانیم طعم شیرین صعود به المپیک را بچشیم و افتخارات خوبی را برای فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی رقم بزنیم./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز