شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف سپاهان از ابتدا هم قهرمانی بود/ برای موفقیت در هانگژو برنامه ویژه‌ای دارم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۷۸۹۷
هدف سپاهان از ابتدا هم قهرمانی بود/ برای موفقیت در هانگژو برنامه ویژه‌ای دارم
سرمربی تیم سپاهان گفت: مهمترین مسابقاتی که با جدیت برای آن تلاش خواهم کرد، بازی‌های آسیایی هانگژو است.

تیم ووشو بانوان سپاهان اصفهان با برتری برابر تیم دانشگاه آزاد برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر ووشو شد.

شهربانو منصوریان، سرمربی تیم ووشو بانوان سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امسال برای دومین بار بود که مسابقات لیگ به دلیل شرایط کرونا به صورت متمرکز برگزار می‌شد، این اتفاق قاعدتا فشار زیادی را به تیم‌ها و ووشوکاران متحمل می‌کند ولی با این حال چون سال گذشته هم همین شرایط را تجربه کرده بودیم این دوره دشواری کمتری را تحمل کردیم.

او ادامه داد: تیم سپاهان چهار سال است با همین ترکیب در مسابقات لیگ شرکت می‌کند. من خودم هم به عنوان بازیکن و هم به سرمربی در کنار تیم هستم. خوشبختانه باشگاه سپاهان حمایت خوبی را از تیم ووشو بانوان دارد و به همین خاطر همین ترکیب چهار سال است که کنار هم قرار دارد و در همین مسیر موفقیت چشمگیری را هم کسب کردیم. هدف ما از همان روزهای ابتدایی تلاش برای کسب مقام قهرمانی بود که در نهایت هم محقق شد.

دارنده مدال طلای جهان در رابطه با آخرین اهداف خود در سطح ملی گفت: امسال یک جراحی سخت را پشت سر گذاشتم و وزنم را هم کم کردم و در مسابقات لیگ در وزن 60 کیلوگرم مسابقه دادم تا خودم را به خوبی بسنجم و بتوانم در مسابقات پیش‌رو نتایج مدنظرم را به دست بیاورم. مهمترین مسابقاتی که با هدف جدی برای آن تلاش خواهم کرد بازی‌های آسیایی هانگژو است که باید در وزن جدیدم رقابت کنم و برنامه ویژه‌ای نیز برای کسب موفقیت دارم./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز