وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دفاع تیمی بازیکنان متزلزل بود/ مقابل قزاقستان حق اشتباه نداریم

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۸۳۶۸
دفاع تیمی بازیکنان متزلزل بود/ مقابل قزاقستان حق اشتباه نداریم
پیشکسوت فوتسال گفت: بازی با قزاقستان برای ما سخت‌تر خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل تیم ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 به پیروزی رسید و حریف تیم قزاقستان در دور یک چهارم نهایی شد.

وحید شمسایی، پیشکسوت فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی لیتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: وقتی تیم موفق شده به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کند یعنی عملکرد خوبی داشته و از طرفی می‌بینیم که ناظم‌الشریعه علاقه داشت که تیمش به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود تا چالش کمتری داشته باشد. این موارد نشان می‌دهد تا اینجا با فکر و ایده‌آل جلو رفتیم.

او ادامه داد: به تیم و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. تا این مرحله خوب پیش رفتیم و در برخی پست‌ها ضعف داریم و در برخی هم به خوبی عمل می‌کنیم. بازیکنان ما در فاز تهاجمی بسیار خوب عمل می‌کنند. واقعا خط آتشینی داریم که برای هر تیمی می‌تواند خطرآفرین باشد اما متاسفانه در برخی مواقع نیز اسیر اتفاقاتی می‌شویم که می‌تواند ما را به چالش بکشد. در بازی با ازبکستان دفاع تیمی ایران متزلزل بود و به نظرم باید تدابیری اتخاذ شود تا شرایط تغییر کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال با اشاره به بازی با قزاقستان گفت: وقتی در مرحله حذفی بازی می‌کنی باید بدانی همه تیم‌ها برای صعود حاضرند ریسک کنند، مانند بازی با ازبکستان که با فاصله گل کمتری برنده شدیم. بازی با قزاقستان برای ما سخت‌تر خواهد بود و اگر قرار باشد دفاع تیمی ما به این صورت باز عمل کند دچار مشکل خواهیم شد. کادر فنی باید حریف را به خوبی آنالیز کند تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم و بازیکنان هم بدانند که در این دیدار حق اشتباه نخواهند داشت./ 3

نظر شما