صبح امروز؛

وبینار بررسی دغدغه‌های داوران بین‌المللی والیبال بانوان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۸۳۷۳
وبینار بررسی دغدغه‌های داوران بین‌المللی والیبال بانوان برگزار شد
وبینار داوران بین‌المللی والیبال بانوان ایران امروز (شنبه) با اولویت بررسی دغدغه این قشر به ریاست محمدیان نایب رئیس بانوان برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه آنلاین داوران بین‌المللی (بانوان) با هدف بررسی چالش‌های حوزه ارتقای داوری والیبال بانوان به ریاست دکتر فریبا محمدیان نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال صبح امروز (شنبه) در بستر نرم‌افزار اسکای‌روم و با حضور 8 هشت تن از داوران بین‌المللی برگزار شد. ندا مولاهویزه سرپرست کمپ تیم‌های ملی بانوان نیز به عنوان دبیر جلسه در این وبینار حضور داشت.

ماندانا مطیعی، نرگس افشین، فرحناز قوی‌دل، زهرا شیری، هدیه صابری، زینب حقی، ملیحه نوری و نسرین حق‌شناس داوران حاضر در این جلسه بودند. در ابتدای جلسه محمدیان با سلام و خیر مقدم به حاضرین برای هدیه صابری داور اعزامی ایران به مسابقات باشگاه‌های آسیا در تایلند آرزوی موفقیت کرد. در ادامه هر یک از داوران دغدغه، نقطه‌نظرات، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات خود را با دیگر داوران و فریبا محمدیان به اشتراک گذاشتند.

همچنین مریم حسابی مسئول امور بین‌الملل فدراسیون دقایقی با حضور در وبینار گزارشی از فعالیت‌های این واحد در راستای معرفی و ارتقای جایگاه داوران زن ایران در رویدادهای آسیایی و جهانی ارائه کرد. حسابی هم‌چنین به فاکتورها و مهارت‌های مهم و ضروری داوران بین‌المللی برای حضور هر چه بیشتر و پررنگ‌تر در میادین بین‌المللی اشاره کرد. در این وبینار که حدود سه ساعت و نیم به طول انجامید دکتر محمدیان به اقتضای هر یک از موارد مطروحه به داوران پاسخ‌های مرتبط ارائه و در مواردی پاسخ را به انجام بررسی بیشتر و مشورت با رئیس فدراسیون و روسای کمیته‌ها موکول کرد.

نظر شما