محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قزاقستان پدیده جام جهانی است/ صعود به جمع چهار تیم برتر دور از دسترس نخواهد بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۸۸۷۵
قزاقستان پدیده جام جهانی است/ صعود به جمع چهار تیم برتر دور از دسترس نخواهد بود
پیشکسوت فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران بازی دشواری در پیش خواهد داشت.

محمود خوراکچی، پیشکسوت فوتسال، درباره عملکرد تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی 2021 لیتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به شرایط مسابقات جام جهانی و تیم ملی کشورمان، صعود تیم به جزو 8 تیم برتر ما را به آینده خوشبین کرده است. در کل از بین این 8 تیم 6 تیم که جزو رنک فیفا بودند و طبیعی بود حضورشان در این مرحله و به نظر مراکش و قزاقستان در این دوره ویژه ظاهر شدند و از دید من تیم ملی قزاقستان که نخستین بار است حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند پدیده مسابقات 2021 است.

او افزود: تیم قزاقستان در این مسابقات بسیار با انگیزه خودش را نشان داده و این کشور لیگ پویایی دارد و با حضور در این مرحله نیز تقریبا همه را غافلگیر کرد. این تیم کادر فنی خوبی دارد، بازیکن برزیلی را در کنار تیم می‌بینیم و کمترین گل خورده در مسابقات را تا به این لحظه به ثبت رساندند و بنابراین کار ما دشوار خواهد بود. البته تیم ایران هم بازیکنان بسیار با تجربه‌ای را دارد و از همه مهم تر در جام جهانی تا به امروز بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است. قزاقستان اگر عجولانه بازی کند حتما پیروزی با ماست. در خط حمله فوق‌العاده هستیم و بازیکنان خوبی داریم.

پیشکسوت فوتسال در ادامه تصریح کرد: اما متاسفانه بازی با تیم ازبکستان و نتیجه‌ای که رقم خورد ما را نگران کرد. فکر می‌کنم اگر بازیکنان ما فراموش می‌کردند مقابل چه تیمی بازی می‌کنند نتیجه خیلی بهتر می‌شد. آنجایی که با اختلاف چند گل جلو می‌افتادیم کاملا تیم را دست‌کم می‌گرفتیم و آن چهره واقعی ایرانی‌مان را به نمایش می‌گذاشتیم. برد تیمی مانند ازبکستان با این اختلاف نگران‌مان کرد.

خوراکچی در خصوص شانس کسب سکو برای تیم ملی ایران گفت: واقعیت این است که همه تیم‌هایی که تا این مرحله بالا آمدند در چند سال اخیر بسیار برنامه‌ریزی کردند و بسیار تلاش می کنند، بنابراین این هدف همه است که بخواهند روی سکو قرار بگیرند. من این شانس را برای همه تیم ها قائلم حتی برای تیم ملی خودمان اما باید با دقت بیشتری بازی کنیم تا این اتفاق رقم بخورد و تیم ما بهترین بازیکنان را دارد. اگر هر کشوری بخواهد این بازیکنان را به خدمت بگیرد باید میلیون‌ها دلار هزینه کند اما ما خوشبختانه همه را در خدمت داریم./ 3

نظر شما