اکبر خداوردی در گفت‌وگو با برنا

عملکرد تیم والیبال جوانان خوب نبود/ انتقاد درست و سازنده افراد را قوی‌تر می‌کند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۸۹۴۴
عملکرد تیم والیبال جوانان خوب نبود/ انتقاد درست و سازنده افراد را قوی‌تر می‌کند
مربی والیبال گفت: تیم والیبال جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان نتوانست به انتظارات پاسخ بدهد.

اکبر خداوردی، مربی والیبال، درباره عملکرد تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: حقیقت این است که ما در این رده تیمی داشتیم که در دوره قبل عنوان قهرمانی را به دست آورده و حالا اینطور و به این صورت در مسابقات ناکام می‌ماند و نتیجه قابل انتظار را کسب نمی‌کند. برای این تیم انتخابی برگزار شد و هزینه‌ها صورت گرفت اما متاسفانه برنامه مناسبی برای آنها چیده نشد.

او افزود: هیچ کسی از این عملکرد خوشحال نیست ولی تلنگر خوبی بود برای فدراسیون و حتی خانواده والیبال. بهروز عطایی مربی خوبی است و موفق شده تیم بزرگسالان ما را قهرمان آسیا کند، اتفاقی که این روزها والیبال به آن احتیاج داشت اما در رده جوانان ناکام بودیم و پشت این نتیجه نگرفتن دلیل واضحی وجود دارد اما چه کسی می‌تواند به روشنی نقد کند؟ مشکلی که در جامعه ورزش وجود دارد این است که افراد نقد را بد تلقی می‌کنند، این در حالی است که انتقاد درست و سازنده انسان‌ها را قوی‌تر می‌کند.

کارشناس والیبال اضافه کرد: کادر فنی جوانان نزدیک به 20 روز از تیم جدا بود و چه کسی در این مدت به این تیم تمرین می‌داده؟ اصلا چرا باید تمرین دو تیم در دو رده متفاوت که قطعا تاکتیک‌های متفاوتی را هم دارند باید یک جا باشد؟ اینها موارد کوچکی است که این نتیجه را در رده جوانان رقم زده و مقصر هم بهروز عطایی نیست چون که او هم تابع تصمیم های مسئولان فدراسیون والیبال است.

خداوردی در پایان گفت: والیبال برای همه است و همه دوست دارند تحت هر شرایطی موفقیت و سربلندی آن را ببینند. خوشبختانه اکثر مربیان ایرانی شاغل هستند ولی بهتر است که از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود تا هم سایر مربیان رشد کنند.

انتهای پیام//

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز