ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الهلال نمی‌تواند برابر پرسپولیس قدعلم کند/ امیدوارم مشکلات به زودی برطرف شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷۰
الهلال نمی‌تواند برابر پرسپولیس قدعلم کند/ امیدوارم مشکلات به زودی برطرف شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس توانایی غلبه بر تیم پرمهره الهلال را دارد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید به نیاز پرسپولیس به آرامش اظهار داشت: توان فنی بازیکنان پرسپولیس و درایت کادر فنی مجموعه کاملی را برای این تیم شکل داده و امیدوارم با آرامش در عرصه مدیریتی هم شرایط برای موفقیت این تیم در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا فراهم آید.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم گل محمدی در آستانه دیدار با الهلال تاکید کرد: با توجه به تغییرات و رفت و آمدهایی که در ترکیب تیم اتفاق افتاده و این موضوع که در حال حاضر بازی های لیگ تعطیل است، بهترین تصمیم برای تیم برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی است که می تواند باعث شود تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کند تا با قدرت خود را برای دیدار روبروی الهلال آماده کند.

او افزود: درست است الهلال تیم پرمهره و پرستاره ای است و هزینه های هنگفتی را برای جذب بازیکنان شاخص خود داشته اما از یاد نبریم از فاکتوری که پرسپولیس از آن بهره‌مند است، بی بهره هستند. غیرت و تعصب فوتبالیست های ما به خصوص پرسپولیسی ها عاملی است که الهلالی ها با تمام امکانات و هزینه هایی که داشته اند، از آن بهره ای ندارند و این فاکتور می تواند در کنار توان فنی بالای پرسپولیسی ها به ما کمک کند تا در این بازی بزرگ به پیروزی رسیده و در نهایت برای قهرمانی در آسیا خیز بردارند. به نظر من الهلال تیمی نیست که بتواند در برابر قدرت و غیرت پرسپولیس قدعلم کند.

عربشاهی در مورد نیاز پرسپولیس به آرامش به خبرنگار برنا گفت: زمانی که سید حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، همه اهالی ورزش این انتخاب را تایید کرده و از او حمایت کردند، چرا که اعتقاد ما بر این بود که او مدیری کاربلد، ورزشی و آشنا با مشکلات ورزش ماست. همه ما این انتظار را از او داریم مشکلات پرسپولیس و همین طور استقلال را سریع تر برطرف کنند. در حال حاضر مشکلات استقلال در حال حل شدن است و ما پرسپولیسی ها انتظار داریم که مشکلات پرسپولیس در آستانه بازی مهمی که پای آبرو و حیثیت ملی وسط است، هم برطرف شود. 

او گفت: انتخاب مدیری کاربلد و فوتبالی برای پرسپولیس و همین طور حضور حداقل 2 پیشکسوت در هیات مدیره، اتفاقی است که انتظار داریم زودتر رخ بدهد. پرسپولیس پیشکسوت بزرگ کم ندارد که می توانند در هیات مدیره این باشگاه پرهوادار حضور پیدا کنند. پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هواداران است و امیدوارم با مساعدت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر سجادی در آستانه حضور پرسپولیس در فینال و قهرمانی در آسیا، به ایجاد آرامش و حل مشکلات باشگاه کمک شود./ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز