در آستانه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور؛

از بنر رسمی مسابقات با نام گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۵
از بنر رسمی مسابقات با نام گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان رونمایی شد
هیات کشتی لرستان از بنر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور که به ترتیب طی روزهای 7 تا 9 و 17 تا 19 مهر به میزبانی الیگودرز و کوهدشت برگزار خواهد شد، رونمایی کرد.

به گزارش برنا، هیات کشتی لرستان از بنر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور که به ترتیب طی روزهای 7 تا 9 و 17 تا 19 مهرماه به میزبانی شهرستان‌های الیگودرز و کوهدشت برگزار خواهد شد، رونمایی کرد.

بنر مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان کوهدشت برگزار می شود با تصویری از طالب نعمت‌پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان، طلایی بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا و تلفیقی از منظره‌ باشکوه از دره شگفت‌انگیز "شیرز" واقع در 55 کیلومتری شهر کوهدشت و در نقطه تلاقی 3 استان کرمانشاه، ایلام و لرستان در کنار رود سیمره طراحی شده است.

همچنین در بنر رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشورکه به میزبانی شهر الیگودرز برگزار می شود، در کنار تصویر آبشار آب سفید که ملقب به عروس آبشارهای ایران است، تصویری از چشم و چراغ کشتی لرستان در مسابقات جهانی نروژ 2021 یعنی علی‌رضا سرلک نیز دیده می‌شود.  هیات کشتی استان لرستان در نظر دارد، ضمن ترویج فرهنگ شهادت و همچنین الگوسازی صحیح از قهرمانان ملی خود در میان قشر نوجوان و جوان جامعه، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان را نیز معرفی کند.

استان لرستان در جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس، 6300 شهید تقدیم خاک پاک وطن کرد و به پاسداشت خون نازنین و پاک شهدا مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور با نام "گرامیداشت 6300 شهید استان لرستان" نامگذاری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز