سعید عبدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حیف شد که حذف شدیم/ غیبت طیبی را حس کردیم/ صمیمی یکی از ستاره‌های تیم ملی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۹۲۵۲
حیف شد که حذف شدیم/ غیبت طیبی را حس کردیم/ صمیمی یکی از ستاره‌های تیم ملی بود
ملی‌پوش اسبق فوتسال گفت: اطمینان دارم مردم و خانواده فوتسال انتظار بیشتری از این تیم داشتند و دوست داشتند این تیم با حضور در جمع 4 تیم برتر به مقامی در خور توجه دست پیدا می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سعید عبدالله‌نژاد، پیشکسوت فوتسال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیم ملی ایران برابر قزاقستان تاکید کرد: تیم ملی می توانست در این بازی به پیروزی برسد و به جمع 4 تیم برتر صعود کند اما برخی مشکلات بازی ازبکستان در این دیدار تکرار شد تا فرصت خوبی را برای حضور در جمع 4 تیم برتر جهان از دست بدهیم.

او ادامه داد: مسابقه را خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم با ارائه بازی خوبی با پیروزی به رختکن برویم اما اشتباهی را که بازی برابر ازبکستان مرتکب شدیم را در این بازی تکرار کردیم. برابر ازبکستان ما در دفاع موفق  نبودیم و خیلی راحت گل خوردیم. این در حالی بود که در صحنه گل دوم و گل سومی که در این بازی دریافت کردیم بازیکنان می توانستند با جایگیری بهتر مانع باز شدن دروازه شوند اما بازیکنان ما پشت به توپ بودند تا در دفع ضربات حریف موفق عمل نکنند.

پیشکسوت فوتسال در مورد عملکرد کلی تیم ملی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی های مان در این تورنمنت اقتدار لازم را نداشتیم و در مجموع نتایج راضی کننده ای را کسب نکردیم. من اطمینان دارم مردم و خانواده فوتسال انتظار بیشتری داشتند و دوست داشتند این تیم با حضور در جمع 4 تیم برتر به مقامی در خور توجه دست پیدا می کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و حذف تلخی را داشتیم.

عبدالله‌نژاد با اشاره به شرایط فردی تیم ملی در این بازی‌ها به خبرنگار برنا گفت: صمیمی به عنوان گلر اصلی ما یکی از بهترین های ایران در تورنمنت محسوب می شد. در این رقابت ها فشار زیادی در تمام بازی ها روی او بود و از نظرم صمیمی توانست چهره درخشانی را به نمایش بگذارد. ضمن این که همه ما از جاوید و حسن زاده به عنوان بازیکنان اصلی و باتجربه فوتسال ایران انتظار بیشتری داشتیم.

او گفت: در پایان باید اشاره ای به غیبت حسین طیبی داشته باشم. طیبی یکی از نیروهای خوب و باتجربه ما در تیم ملی بود و غیبتش در بازی های احساس شد و حضور او در این بازی ها می توانست کمک زیادی به موفقیت تیم ملی کند./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز