رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

پویش همگانی مچ اندازی برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۱
پویش همگانی مچ اندازی برگزار می‌شود
مسعمود حیدرزاده از برگزاری پویش همگانی مچ اندازی، یادواره 313 شهید مربی، با حضور ورزشکاران از شهرستان های مختلف کشور در روز جمعه خبر داد.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برگزاری پویش مچ اندازی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره 313 شهید مربی، پویش همگانی مچ اندازی در روز نهم مهرماه و در ساعت 10 صبح در محل باشگاه دارایی در تهرانپارس برگزار خواهد شد.

او افزود: این مسابقه جهت استعدادیابی و معرفی به تیم ملی در دو رده سنی 9 تا 12 سال و 12 تا 15 سال برگزار می شود. این پویش در دو بخش دختران و پسران برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی خاطرنشان کرد: در کنار این رویداد ورزشی، آشنایی با مچ اندازی و اصول اولیه تمرین نیز در دستور کار قرار می گیرد و به علاقه مندان آموزش داده می شود. لازم به ذکر است، شرکت در این رویداد ورزشی برای عموم مردم آزاد است و تاکنون خیل عظیمی از ورزشکاران از شهرهای مختلف، آمادگی خود را برای حضور در این رویداد ورزشی اعلام کرده اند.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی گفت: هدف از برگزاری این رویدادها، توسعه امر مهم ورزش در میان اقشار مختلف و رده های سنی متفاوت است و ما بر آن هستیم تا از سنین پایین تر، نحوه صحیح انجام ورزش را به شهروندان آموزش دهیم. این اتفاق علاوه بر توسعه سلامت در جامعه، کمک می کند تا استعدادهای ورزشی نیز بهتر شناخته شوند و مسیر قهرمانی برای آن ها هموار شود.

نظر شما