به واسطه کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات استارکانتندر پرتغال؛

صعود ۶۳ پله‌ای نوید شمس در رنکینگ تنیس روی میز

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۹۶۴۹
صعود ۶۳ پله‌ای نوید شمس در رنکینگ تنیس روی میز
نوید شمس به واسطه کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات استارکانتندر پرتغال در رده بندی جدید فدراسیون جهانی 63 پله صعود کرد.

به گزارش برنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان را منتشر کرد و نوید شمس بازیکن جوان کشورمان پس از کسب نایب قهرمانی رقابت های پرتغال ، با ۶۳ پله صعود در رده زیر ۱۹ سال به رتبه ۱۶ بازیکنان جهان دست یافت . شمس در رده زیر ۱۷ نیز موفق به صعود ۱۶ پله ای و قرار گرفتن در رده هفتم شد. در رده سنی زیر ۱۹ سال ، سید محمد موسوی با ۵ پله سقوط در رتبه ۸۷ ، میلاد عابدینیان با یک پله سقوط در مکان ۱۹۷ و آریا امیری نیز با رتبه سقوط در جایگاه ۲۲۶ قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان بیشترین صعود را ندا شهسواری داشت . شهسواری با صعود به جمع ۳۲ بازیکن رقابت های دوحه قطر موفق شد با ۹ پله صعود در رنکینگ جهان در مکان ۲۱۳ قرار گیرد. در این رده بندی مهشید اشتری با یک پله صعود رتبه ۳۳۲ را به خود اختصاص داد. شیما صفایی با پله ۴ صعود در مکان ۵۴۱ ایستاد. ملیکا کرمی و مریم فرعی نیز با ورود به رنکینگ جهان در رتبه های ۱۱۰۷ و ۱۱۳۹ قرار گرفتند.

در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول ایران در رنکینگ جهانی با یک پله سقوط در مکان ۷۴ ایستاد، نیما عالمیان بدون تغییر در رتبه ۱۲۵ و امیر حسین هدایی با ۲ پله صعود در رنکینگ جهان مکان ۱۶۴ را به خود اختصاص داد. امین احمدیان و محمدعلی روئین تن دیگر ملی پوشان کشورمان در رده های ۲۰۱ و ۱۵۸۰ قرار دارند.

نظر شما