مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مشکل اصلی تیم ملی در جام جهانی صمیمی نبود/ باید تغییر و تحولات را شروع کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۹۶۹۹
گلر سابق تیم ملی فوتسال گفت: اگر به دنبال موفقیت در جام جهانی بعدی هستیم، باید تغییر و تحولات را از الان شروع کنیم.

تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی از دور این مسابقات کنار رفت.

مصطفی نظری، گلر سابق تیم ملی فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی در این دوره از بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: قبل از هر چیز به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند. به هر جهت رقابت‌های جام جهانی رویدادی است که بهترین‌های جهان در آن حضور دارند و بازی در این مسابقات برای هر تیم و کشوری دشواری‌های خودش را دارد. بچه‌های ما هم از دید من تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند. اگر بخواهیم بازی به بازی صحبت کنیم به نظرم از همان ابتدا انتظاری که از تیم داشتیم برآورده نشد.

او با اشاره به انتقادهای مطرح شده در مورد گلر تیم ملی گفت: از بازی صربستان تا آخرین دیدارمان مقابل قزاقستان، تیم ایران متاسفانه در کار دفاعی مشکل داشت. نمی‌دانم علت اصلی چه بود شاید هنوز کادر فنی نتوانسته بود قبل از مسابقات ساختار دفاعی خوبی را درست کند و یا هر دلیل دیگر ولی به‌رغم شایستگی که داشتیم حذف شدیم. به نظرم بهترین بازی ما مقابل تیم قزاقستان بود اما نتوانستیم این بازی خوب را در نهایت به سود خودمان به پایان برسانیم.

نظری افزود: علی صمیمی خیلی جوان بود که به تیم ملی دعوت شد و الان یک گلر با تجربه است. صمیمی در دوره‌های قبل خیلی بهتر از این دوره بود اما نمی‌توانیم همه نقص‌ها را به دروازه‌بان بگیریم. ما ساختار دفاعی خوبی نداشتیم. وقتی ما مشکل دفاعی داریم قطعا این مورد روی گلر هم تاثیر منفی خواهد داشت.

نظری در مورد عملکرد کادر فنی توضیح داد: الان خیلی صحبت در مورد کادر فنی  مطرح است که چرا ما در این سال ها جوانگرایی نکردیم. چرا باید جوان ترین بازیکن ما فقط 26 سال داشته باشد، این در حالی است که ما در لیگ بازیکنان مستعد زیادی داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند. در مورد کادر فنی نظر خاصی ندارم اما برای تیم تغییر و تحولات لازم است و 3 سال بیشتر به جام جهانی بعدی فرصت نداریم و باید از همین حالا کار را شروع کنیم حتی اگر در قهرمانی آسیا نتیجه نگیریم. به هر حال هر تغییر و تحولی تبعاتی هم دارد که باید قبول کنیم ولی در نهایت کار درست که جوانگرایی است را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 4

نظر شما