مجتبی شیری:

کار الهلال سخت تر از پرسپولیس است/ من پرسپولیس را قهرمان این دوره هم می‌بینم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۹۷۵۱
مدافع پیشین پرسپولیس گفت: تیم ما بازیکنان با کیفیت‌ و شخصیت تیمی بالاتری نسبت به حریف عربستانی خود دارد.

به گزارش برنا؛ مجتبی شیری  اظهار داشت: کار پرسپولیس سخت است، کار الهلال سخت‌تر. پرسپولیس به طور کلی بازیکنان با کیفیت‌ و شخصیت تیمی بالاتری نسبت به حریف عربستانی خود دارد. در لیگ برتر هم پرسپولیس مدعی اول است. بی‌شک، تیم بودن، مهم‌تر از ستاره محور بودن است.

بازیکن پیشین سرخپوشان ایران، اظهار داشت: در بازی با استقلال تاجیکستان بازی هوشمندانه‌ای از تیم شاهد بودیم. پرسپولیس در دو نیمه، دو شیوه و تاکتیک متفاوت داشت. کادر فنی آنالیز خوبی را انجام داد و در نیمه دوم، آن کیفیت بازی که انتظار داشتیم اتفاق افتاد. فراموش نکنید که پرسپولیس در شرایط مسابقه نبود و تیم حریف هم ناشناخته بود با این حال در آن بازی نشان داد، شخصیت قهرمانی خودش را حفظ کرده است. برای بازی با الهلال هم اگر در شرایط مسابقه قرار داشتیم، خیلی بهتر بود. شرایط فعلی جدای از سایر مسائل، کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت می‌کند اما بازی در تاجیکستان نقطه امید است که تیم می‌تواند در جریان همان بازی به هماهنگی بیشتر برسد. به هر حال تمرین و بازی تدارکاتی هیچ وقت جای بازی رسمی را نمی‌گیرد.

او ادامه داد: این که نفرات جدید و قدیم در نیمه دوم همان بازی، هماهنگ‌تر شده بودند، باعث امیدواری است. پرسپولیس هم در این چند سال کیفیت بازی بالاتری نسبت به تیم‌های عربستانی و شرایط حال حاضر الهلال داشته است، حتی با وجود بازیکنان گران‌قمیتی که آنها خریده‌اند. به کل تیم که نگاه می‌کنیم، پرسپولیس بازیکنانی با کیفیت‌تر و بهتری دارد. شخصیت تیمی پرسپولیس هم در حد بالاتری است. مزیت آنها بازی در زمین خودشان و در حضور تماشاگران عربستانی است و در غیر این صورت شانس چندانی برابر پرسپولیس نخواهند داشت. با این وجود، پرسپولیس اگر مانند بازی با استقلال تاجیکستان با سیاست بازی کند و بازیکنان، تفکرات مربیان را اجرا کنند، شانس بیشتری خواهند داشت. البته غلبه بر مسائلی مانند بازی در خانه حریف کاری است که از تیمی مانند پرسپولیس بر می‌آید، هر چند این مساله رقابت را نابرابر می‌کند.

مجتبی شیری درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس برای ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر با توجه به موانعی که ایجاد می‌شود، تصریح کرد: پرسپولیس شخصیت تیمی و قهرمانی خود را در پنج و حتی شش دوره گذشته بازی‌ها نشان داده است. مشکلات زیادی وجود دارد و به وجود خواهد آمد، اما پرسپولیس کاملا در قواره قهرمانی است. نفرات جایگزین بازیکنان جدا شده هم، هر قدر جلوتر برویم، هماهنگ‌تر می‌شوند و من پرسپولیس را قهرمان این دوره هم می‌بینم. در این چند سال مشخص شده است که تیم بودن، بر ستاره محور بودن برتری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز