پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان؛

سجادی: ناشنوایان عرصه ورزش را به محلی برای تجلی توانمندی خود تبدیل کرده‌اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۰۴۴۶
دکتر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با صدور پیام و تاکید بر توجه به حقوق جامعه ورزشکاران ناشنوا، روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفت.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر سید حمید سجادی به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

ناشنوایان عزیز و پراحساس

ورزشکاران، قهرمانان و دلاوران از جامعه پرافتخار ناشنوایان

سلام و احترام خالصانه به وجود پرمهرتان

دنیای سکوتتان از احساس خالص زیبایی و محبت پر شده است، با لب های فرو بسته انتقال معانی را با عمق جان به پیامی پرمحتوا و دلنشین تبدیل می کنید و کلام بی صدا را از عمق جان معنا می بخشید.

روز جهانی ناشنوایان، فقط روز شما عزیزان نیست روزی است برای همه ما که در ذهن مان باقی بماند، در همیشه ایام مهر وجودی، احساس درونی و محبت بی ریای شما را درک کنیم و با صداقتتان هم نوا شویم و در کنار هم ایرانی قوی بسازیم.

خداوند را شاکریم که جامعه ورزش ناشنوایان ایران اسلامی در عرصه های رقابتی آنچنان پرافتخار حاضر شدند که دنیای ورزش را به محل تجلی اراده و توانمندی خود بدل ساخته و با بروز قدرت جسمی و روحی، موجب عزت و سربلندی و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین معتبر جهانی گردیدند.

روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفته و تاکید می کنم نسبت به انجام وظایف و رسالت های حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان در قبال شما عزیزان در راستای توسعه زبرساخت های ورزشی ویژه ناشنوایان و افزایش خدمات بهتر و بیشتر مسئول هستم.

اینجانب به عزم و اراده ای که به مرحله ظهور و بروز رسانده اید، در حد کمال احترام می گذارم و دستان تان را به نشانه پشتیبانی از تلاش جانانه ای که برای سرافرازی ایران عزیز دارید، می فشارم.

از جدیت مسئولان فدراسیون ورزش های ناشنوایان در جهت برنامه ریزی، راهبری و حمایت از جامعه ناشنوایان به نیکی یاد کرده و با خداقوت، همچنان استمرار در خدمت رسانی را انتظار دارم.

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز