جلسه رئیس فدراسیون کشتی با ملی‌پوشان برگزار شد؛

دبیر: باید محکم به راه خود ادامه دهید

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۰۵۵۴
دبیر: باید محکم به راه خود ادامه دهید
نشست صمیمی رئیس فدراسیون کشتی با تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه اعزام به رقابت های جهانی نروژ برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این جلسه که حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، محمد بنا سرمربی، کادر فنی و اعضای تیم های ملی کشتی فرنگی حضور داشتند، علیرضا دبیر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر فنی و کشتی گیران گفت: مسابقات جهانی امسال یک استثنا محسوب می شود چراکه دو ماه بعد از بازی های المپیک برگزار می شود و تیم های ما می بایست در این فرصت کم خود را آماده ی حضور در این مسابقات می کردند.

او ادامه داد: کشتی فرنگی از 15 سال گذشته عملکرد خوبی داشته و این روند ادامه داشته و در کل در این سال ها عملکرد کشتی فرنگی از کشتی آزاد بهتر بوده است، این در نتایج کامل مشهود است و فقط در چند سال دچار رکورد شده بود.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: شما باید این توسعه و پیشرفتی که در کشتی فرنگی ایران حاصل شده را ادامه بدهید و افتخارات کشتی گیرانی همچون حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی، طالب نعمت پور و سعید عبدولی را تکرار کنید و گام مهمی را در توسعه این رشته برداریم و کار را محکم جلو ببرید.

دبیر اظهار داشت: وظیفه ما بعنوان فدراسیون حمایت و پشتیبانی از تیم های ملی کشتی است و برای من آزاد و فرنگی فرقی ندارد و همه یکی و کشتی است.

او گفت: تیم شما این پتانسیل و شایستگی را دارد که قهرمان دنیا شود و تک تک شما خوب هستید و می توانید صاحب مدال شوید و تیم ایران را قهرمان جهان کنید.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد محمد بنا گفت: ایشان از افتخارات کشتی و ورزش ایران است که تاریخ ورزش در مورد آن صحبت خواهد کرد و ما باید قدردان زحمات محمد بنا باشیم.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: من در بعد از جلسه ی المپیک که با محمد بنا داشتم به ایشان گفتم برنامه خود را تا المپیک 2024 و 2028 آماده کنید و کشتی فرنگی هم باید محکم به راه خود ادامه دهد.

تیم ملی کشتی فرنگی روز 12 مهرماه راهی کشور نروژ محل برگزاری رقابت های جهانی می شود.

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای 15 تا 18 مهرماه در شهر اسلو برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز