محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید مراقب مهره‌های کلیدی الهلال باشد/ با اسکوچیچ فوتبال بهتری را از تیم ملی می‌بینیم/ هدف اصلی‌مان حضور مقتدرانه و صعود به لیگ برتر است

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۰۵۸۷
پرسپولیس باید مراقب مهره‌های کلیدی الهلال باشد/ با اسکوچیچ فوتبال بهتری را از تیم ملی می‌بینیم/ هدف اصلی‌مان حضور مقتدرانه و صعود به لیگ برتر است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نتایج سال‌های اخیر پرسپولیس نشانگر این است که این تیم شرایط خوبی دارد و اگر دستش در نقل و انتقالات بازتر باشد، می‌تواند با توان بیشتری به کار خود ادامه دهد.

محسن عاشوری، پیشکسوت پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم خیبر در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که از روزهای پایانی فصل قبل داشتیم بنا را برای آغاز فصل جدید لیگ دسته اول روی این گذاشتیم که لیگ قرار است از 15 مهرماه آغاز شود و بر آن اساس برنامه‌ریزی‌های تمرین، اردویی و نقل و انتقالاتی‌مان را اعلام کرده و براساس آن کارمان را استارت زدیم. در حال حاضر نه به صورت صددرصد اما با شرایطی خوب و راضی کننده برای شروع فصل آماده شده ایم و عزم مان را جزم کرده ایم از هفته اول کارمان را پرقدرت استارت زده و نتایجی در خور شان مردم استان که علاقه زیادی به این تیم دارند را کسب کنیم.

او با تاکید بر شرایط و امکانات خوب برای میزبانی در خرم آباد در رقابت‌های لیگ دسته اول تاکید کرد: ما از استادیوم و امکانات خوبی برای میزبانی برخوردار هستیم و شرایط چمن ورزشگاه تختی خوب است و حتی می توانم بگویم وضعیت آن به گونه ای است که حتی می توان بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار شود. 

سرمربی خبیر خرم‌آباد با اشاره به این‌که هدف ویژه‌ای در این فصل از لیگ دسته اول را در دستور کار خود دارند، اظهار داشت: ما دوست نداریم از شرایط تیم ما به عنوان یک جرقه یاد شود. سیاست ما این است که مقتدرانه وارد بازیها شویم و بتوانیم هدف مهم صعود به لیگ برتر را از روز اول اجرایی کنیم. ما هم مثل اکثر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول هدف اول‌مان صعود به لیگ برتر است که تلاش می‌کنیم با استفاده و کمک از همکاران‌مان در کادر فنی و پتانسیل تیم و باشگاه به آن دست پیدا کنیم. 

پیشکسوت سال‌های دور پرسپولیس در خصوص شرایط تیم گل‌محمدی در آستانه دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال به خبرنگار برنا گفت: از صعود پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا خوشحال شدم و بر این باورم این اتفاق باعث افتخار همه ماست اما این که از بین نماینده‌های ایران تنها پرسپولیس توانسته به این مرحله برسد برای فوتبال ما تاسف بار است. به نظرم لیگ ایران سخت‌ترین لیگ در سطح آسیاست اما عدم حمایت از فوتبال باشگاهی ما و همین طور مشکلات مالی و.... به ما و فوتبال‌مان لطمه زده و باعث افت شرایط تیم‌های باشگاهی مان در سطح آسیا شده است. 

او ضمن تمجید از شرایط فنی این روزهای پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در این سال‌ها شخصیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با معرفی نسل خوب، شاکله و استخوان‌بندی‌اش چه از نظر کادر فنی و چه از حیث بازیکنان شرایط خوبی را داشته است. این تیم با برانکو به شرایط خوبی دست پیدا کرد و با انتخاب شایسته گل‌محمدی به عنوان سرمربی بعدی پرسپولیس، این روند ادامه پیدا یافت. نتایج سال‌های اخیر پرسپولیس نشانگر این است که این تیم شرایط خوبی دارد و اگر دستش در نقل و انتقالات بازتر باشد، می‌تواند با توان بیشتری به کار خود ادامه دهد.

هافبک توانای دهه 60 پرسپولیس در مورد بازی برابر الهلال گفت: این تیم با شرایط ویژه‌ای در این فصل حضور پیدا کرده و در حال حاضر چند مهره خوب و خلاق را در اختیار دارد که این توانایی را دارند که جریان بازی ها را عوض کند. پرسپولیس باید مراقب مهره های کلیدی و خطرناک این تیم  باشد.

مهره ملی‌پوش سال‌های دور تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی با  اسکوچیچ تصریح کرد: من اسکوچیچ را از زمانی که سرمربی ملوان شده بود، می‌شناسم. او مربی خوب و تاثیرگذاری است که این موضوع در تمام باشگاه هایی که در ایران در آن فعالیت می‌کرد مشخص است. شناخت او فوتبال ایران به او کمک کرده که شرایط خوبی را در تیم ملی رقم بزند. اگرچه او اسم بزرگی نیست اما برای فوتبال باید نفراتی کار کنند که به جای اسم بزرگ بتوانند با سبک و شیوه فوتبال ما هماهنگی داشته باشند، مثل اکثر مربیان کروات در ایران.

او در پایان گفت: به هرحال علاوه بر این که ما با اسکوچیچ نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم، شکل بازی ایران هم در این مدت بهتر شده و فوتبال مالکانه‌تری را از خود به نمایش می گذاریم. در سال‌های گذشته با وجود نتایجی که با کی‌روش گرفتیم، از فوتبال نتیجه‌گرای او لذت کافی را نمی‌بردیم. به نظر من دفاع بخشی از فوتبال است نه همه آن و قشنگی های فوتبال به بازی هجومی و اتفاقاتی است که روی دروازه رخ می‌دهد. 

انتهای پیام/ 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز