قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۱؛

سایپا در نخستین گام مغلوب میزبان شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۰۸۳۲
سایپا در نخستین گام مغلوب میزبان شد
تیم والیبال بانوان سایپا در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مغلوب نماینده قدرتمند تایلند میزبان این مسابقات شد.

به گزارش برنا،  بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از امروز (جمعه) به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های مرحله گروهی با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی A و B پیگیری می‌شود و تیم سایپا قهرمان لیگ برتر بانوان به‌عنوان نماینده ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های سوپریم چونبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و  ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) هم‌گروه است.

نارنجی‌پوشان سایپا امروز در نخستین دیدار خود در این مسابقات، به مصاف سوپریم چونبری تایلند رفتند و سه بر یک مغلوب این تیم شدند.

شاگردان مریم هاشمی سرمربی تیم سایپا در ست دوم 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند، اما در ست‎های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 13 و 25 بر 13 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

تیم سوپریم چونبری تایلند، فینالیست سه دورۀ گذشته قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا بوده و با دو قهرمانی 2017 و 2018 و یک نایب قهرمانی پرونده درخشانی در این رقابت‌ها دارد.

شبنم علیخانی، ریحانه داورپناه، مهدیه خواجه کلایی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فرزانه زارعی، پوران زارع، سودابه باقرپور، هانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی، مونا آشفته، نگار کیانی و زهرا بخشی 13 بازیکن سایپا در این رقابت‌ها هستند.

مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) دیگر حریفان سایپا در مرحله گروهی این رقابت‌ها هستند که نارنجی‌پوشان به ترتیب روزهای شنبه و یک‌شنبه (10 و 11 مهرماه) با این دو تیم دیدار می‌کنند.

سوت بازی دیدار افتتاحیه این مسابقات بین چوکوموچوی فیلیپین و ناخون راتچاسیمای تایلند را هدیه صابری، داور ایرانی اعزامی به این مسابقات زد.

گفتنی است، سارا حسابی از ایران نیز به عنوان مسئول رسانه‌ای مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در تایلند حضور دارد.

نظر شما
پرونده ویژه