والیبال باشگا‌ه‌های زنان آسیا؛

هاشمی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۰۹۳۷
هاشمی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا حضور آنالیزور تیم حریف را یکی از دلایل شکست دانست و گفت: عملکرد بازیکنانم در این بازی امیدوارم کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مریم هاشمی در واکنش به شکست تیمش در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برابر نماینده قدرتمند تایلند، گفت: در ابتدا به سوپریم چونبری تبریک می‌گویم. این تیم تجربیات بیشتری در میادین بین‌المللی داشت. دو دوره قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و سابقه حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در کارنامه این تیم قرار دارد.

او ادامه داد: آنالیزور تیم نماینده تایلند در کنار تیمش بود و همین موضوع باعث شد بازیکنان حریف بعد از دو ست سرویس‌ها را جلو بزنند که دریافت را برای تیم سایپا مشکل کرد و سرعتی‌زن‌ها را از کار انداخت.

هاشمی عنوان کرد: توقعی از بازیکنانم نداشتم و از آن‌ها جز ست چهارم راضی هستم اما با توجه به نمایشی که در این مسابقه ارائه کردند امیدوار شدم در مسابقات بعدی برنده از زمین خارج شوند.

بیست‌ و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که از امروز (جمعه) به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند آغاز شده است، به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز