بررسی تیم‌های لیگ برتری برای شروع فصل بیست و یکم؛

عملکرد پرسروصدای پاری‌سن‌ژرمن وطنی در نقل و انتقالات

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۱۴۰۵
عملکرد پرسروصدای پاری‌سن‌ژرمن وطنی در نقل و انتقالات
سیرجانی‌ها 3 سال پیش در سطح اول فوتبال حضور نداشتند اما حالا نه تنها به ثبات خوبی رسیده‌اند بلکه با توجه به خرید ستاره‌ها در فضای مجازی به آن‌ها لقب پاری‌سن‌ژرمن هم داده می‌شود.

به گزارش برنا؛ به مناسبت نزدیک شدن به آغاز دوباره لیگ برتر نگاهی می‌اندازیم به شرایط فنی تیم‌های لیگ برتری و فعالیت آن‌ها در بازار نقل و انتقالات و آنچه از این تیم‌ها باید انتظار داشته باشیم.

سیرجانی ها 3 سال پیش در سطح اول فوتبال حضور نداشتند اما حالا نه تنها به ثبات خوبی رسیده‌اند بلکه با توجه به خرید ستاره‌ها در فضای مجازی به آن‌ها  لقب پاری‌سن‌ژرمن هم داده می‌شود.

امیر قلعه‌نویی فصل گذشته گل‌گهری‌ها را به نیمه اول لیگ رساند و پیشرفتی 5 رتبه‌ای یک سال برای آن‌ها به ارمغان آورد. این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس البته در فصول گذشته کاملا ناکام بوده. گل گهر‌ی‌ها در بازی‌های فصل گذشته رفت و برگشت به آبی و قرمزهای تهران نتایج را واگذار کردند تا نشان دهند برای حضور در بین بزرگان باید تلاش بیشتری کنند. از لحاظ فنی اما شرایط آن‌ها خوب بوده و می‌توان به جرات آن‌ها را جزو 5 تیم برتر لیگ در نظر گرفت.

گل گهری‌ها در نقل و انتقالات فروزان،‌ مصلح،‌ اکبرمنادی،‌ خانزاده و تیکدری را گرفته‌اند و ابراهیمی، شربتی، حقیقی و علی دشتی را هم از دست داده‌اند.

ستاره احتمالی:

محسن فروزان، گلر فصل پیش فولاد خوزستان که در قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش موثری داشت، می تواند با عملکرد خوب خود کمک حال تیم گل گهر در فصل جدید شود.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

او همچنان پرافتخارترین سرمربی ایران است اما از آخرین قهرمانی و موفقیتش در لیگ 8 سال می‌گذرد. فاصله گل گهر با توجه به خریدها با تیم‌های بالانشین کم شده اما باید دید قلعه‌ نویی می‌تواند این تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان برساند یا خیر.

پیش‌ بینی: حضور آن‌ها در نیمه بالایی جدول قطعی به نظر می‌رسد. با کمی خوش‌شانسی می‌توانند سهمیه هم بگیرند. رتبه آ‌ن‌ها احتمالا بین چهارم تا هفتم خواهد بود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز