شکست نماینده نخست نورسیکا برابر تیم جوانان؛

پنجمین برد متوالی ملی‌پوشان ایران

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸۳
پنجمین برد متوالی ملی‌پوشان ایران
تیم ملی والیبال جوانان در نخستین دیدار خود در کشور بلغارستان موفق به شکست کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران به پنجمین برد متوالی خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 دست یابند.

به گزارش  برنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت دیدار پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در شهر صوفیه بلغارستان و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی برای رتبه نهم تا دوازدهم به مصاف کوبا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب نماینده نخست منطقه نورسیکا شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا سه بر یک فاتح این میدان باشند.

این هفتمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان جوان ایران در شش مسابقه قبلی، چهار برد سه بر صفر برابر مراکش (دوبار)، مصر و تایلند کسب و دو شکست سه بر دو نیز مقابل بلژیک و آرژانتین تجربه کردند.

در دیگر مسابقه امروز گروه تیم‌هایی که برای رتبه‌های نهم تا دوازدهم تلاش می‌کنند، تیم کانادا سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 17 تایلند را شکست داد تا حریف تیم ایران در آخرین روز مسابقات شود.

بدین ترتیب، تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 برای کسب رتبه نهم به مصاف کانادا می‌رود.

همچنین در شهر کالیاری ایتالیا دو تیم روسیه و آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و روس‌ها با شکست سه بر صفر آرژانتین به دیدار نهایی صعود کردند. در آخرین مسابقه امروز نیز دو تیم ایتالیا و لهستان به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح این میدان، حریف روسیه در فینال این رقابت‌ها شود.

نظر شما
پرونده ویژه