امیرحسین زارع:

هنوز چیزی تمام نشده / کار اصلی ام با حریف گرجستانی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۱۹۶۵
هنوز چیزی تمام نشده /  کار اصلی ام با حریف گرجستانی است
امیرحسین زارع گفت: با راهیابی به دیدار فینال هنوز چیزی تمام نشده و کار اصلی من با گنو پتریاشویلی حریف گرجستانی خواهد بود.

به گزارش برنا؛ امیرحسین زارع نماینده وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی نروژ پیش از حضور در دیدار فینال د با بیان این مطلب افزود: بعد از بازگشت از المپیک بلافاصله به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم و زیر نظر کادرفنی تمرینات خوب و هدفمندی را پشت‌سر گذاشتم و خوشبختانه کادرفنی به لحاظ علمی و میدانی تمرینات درستی را طراحی کرده بودند که نتیجه‌اش صلابت و شادابی کشتی‌گیران در این رقابت‌ها بود.

او ادامه داد: برنامه‌ای که مربیان طراحی کرده‌اند، برنامه‌ای حرفه‌ای و با در نظر گرفتن تمامی جوانب بود. من هم مو به مو دستورات کادرفنی را اجرا کرده و کشتی به کشتی جلو رفتم تا به دیدار پایانی راه پیدا کردم. با فینالیست شدن و راهیابی به دیدار پایانی هنوز چیزی تمام نشده است و کار اصلی‌ام در آخربن مبارزه و رقابت با گنو پتریاشویلی گرجستانی خواهد بود.

دارنده مدال برنز المپیک در پایان خاطرنشان کرد: برای تک‌تک حریفان برنامه داشتم و خیلی آماده و باانگیزه در این رقابت‌ها حاضر شدم. انشاالله که اتفاقات المپیک در این رقابت‌ها تکرار نخواهد شد و به امید خداوند و با مدد گرفتن از آقا امام رضا(ع) برای کسب مدال طلا و قهرمانی در این رقابت‌ها به روی تشک می‌روم. انشاالله با دعای خیر مردم پتریاشویلی را هم شکست خواهم داد و پس از 32 سال دومین مدال طلای تاریخ کشتی‌آزاد ایران در ادوار رقابت‌های قهرمانی جهان را برای کشورمان به ارمغان خواهم آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز