احسان امینی:

با وجود زمان کم تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم انجام دادیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۲۲۶۲
با وجود زمان کم تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم انجام دادیم
احسان امینی گفت: زمان کوتاهی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان در اختیار داشتیم تا ملی‌پوشان را مهیای حضور در این رقابت‌ها کنیم اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و یک‌دل و یک‌صدا دست به دست هم دادیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم جسمانی، روحی و روانی جهت حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها برسانیم.

به گزارش برنا، امینی، مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب عنوان کرد: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفان‌شان کار کردیم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها دادیم و خوشبختانه ملی‌پوشان هم دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده کردند و تا اینجا توانستند نتایج مطلوبی رقم بزنند.

مربی تیم‌ ملی کشتی‌آزاد گفت: همان‌گونه که همه شاهد بودند، ملی‌پوشان  بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نکردند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان جنگیدند و خوشبختانه نتایج رضایت‌بخشی در رقابت های جهانی نروژ به دست آمد. البته کار ما هنوز تمام نشده و تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان 2 وزن آخر و بعد از ظهر هم 4 فینالیست به روی تشک خواهند رفت و از مردم می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی که در این چند روز به دست آمد، ادامه‌دار باشد و شاهد موفقیت اوزان باقی‌مانده باشیم.

نظر شما