علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آماده شروع یک فصل پرهیجان هستیم/ همه به تیم ملی کمک خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۲۴۸۳
آماده شروع یک فصل پرهیجان هستیم/ همه به تیم ملی کمک خواهیم کرد
معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: مشتاقانه منتظر هستیم تا شرایط برای حضور هواداران در تمامی استادیوم ها در لیگ برتر فراهم شود.

علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قرعه‌کشی لیگ بیست و یکم اظهار داشت: قرعه‌کشی منظمی را شاهد بودیم و تیم‌ها حریفان خود را در این قرعه‌کشی به ترتیب هفته‌هایی که قرار است برابر آنها به میدان بروند، شناسایی کردند. ما هم با توجه به این مسئله آمده‌ایم تا شروع خوبی را در این فصل از لیگ برتر داشته باشیم. 

او در مورد بازی هفته اول مس رفسنجان برابر سپاهان تاکید کرد: سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است و حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود و در تلاش هستیم برابر این تیم مدعی در هفته اول نمایش قابل قبول و خوبی را از خود ارائه دهیم.

علیزاده ضمن ابراز خرسندی از احتمال حضور هواداران در ورزشگاه‌ها در این فصل از لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: همه ما مشتاقانه منتظر هستیم تا شرایط برای حضور هواداران در تمامی استادیوم‌ها در لیگ برتر فراهم شود و دوباره شاهد بازگشت هیجان و لذت فوتبال باشیم. حضور هواداران برای همه تیم‌ها یک دلگرمی بزرگ محسوب می‌شود و ما از خدا می‌خواهیم زمینه بازگشت هواداران ایجاد شود.

مدیر باشگاه مس در خصوص این که با توجه به بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا پیش‌بینی می‌شود تقویم پرفشاری برای این فصل از لیگ برتر ارائه شود، تصریح کرد: ترافیکی که ایجاد می‌شود، قطعا برای تیم ما و باشگاه‌ها مسئله ساز خواهد شد اما همه در تلاش هستیم برنامه‌ریزی خوب و دقیقی در این زمینه داشته باشیم تا علاوه بر موفقیت خودمان، شرایط و عرصه برای کمک به تیم ملی در شرایط خاص فعلی فراهم شود و تیم با بهترین وضعیت بتواند به جام جهانی قطر صعود کند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز