قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا؛

هاشمی: شکست ژتیزو کار آسانی نبود/ نماینده والیبال ایران درخشید

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۲۵۶۴
هاشمی: شکست ژتیزو کار آسانی نبود/ نماینده والیبال ایران درخشید
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا با بیان اینکه تیم ژتیزو قزاقستان از سه بازیکن خارجی بهره می‌برد، گفت: شکست این تیم کار آسانی نبود و نارنجی پوشان به عنوان نماینده ایران واقعا درخشیدند.

به گزارش برنا، مریم السادات هاشمی بعد از پیروزی شاگردانش برابر نماینده قزاقستان و صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، گفت: از این پیروزی خیلی خوشحالم و براحتی نمی‌توانم صحبت کنم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که نماینده باشگاه‌های ایران در سطح آسیا به جمع چهار تیم برتر صعود کرده است، تصریح کرد: والیبال زنان ایران قبلا در سطح ملی در بین چهار تیم برتر آسیا بوده که به بیش از 50 سال پیش برمی‌گردد اما در سطح باشگاهی برای نخستین بار این کار انجام می‌شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا با یادآوری اینکه قزاقستان با دو تیم بسیار خوب و عالی در این رقابت‌ها شرکت کرده است، گفت: تیم ژتیزو که امروز برابرش بازی کردیم از تیم‌های خوب قاره آسیا است. این تیم سه بازیکن از کشورهای سنگال، اوکراین و روسیه در اختیار دارد و از میانگین قدی بسیار خوبی برخوردار است.

هاشمی با اشاره به این‌که پیش بینی خودمان قبل از شروع مسابقه در بهترین شرایط برد سه بر دو بود، تاکید کرد: بازیکنان ایران امروز بسیار خوب کار کردند و در زمین درخشیدند، به همه آن‌ها خسته نباشی و تبریگ می‌گویم.

وی در پایان این برد را به خانواده‌اش که همیشه از او حمایت می‌کنند، مردم عزیز ایران و خانواده بزرگ والیبال تبریک گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز