سامان آقازمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قرمزها قادر به شکست الهلال هستند/ افتخار قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران خواهد بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۲۸۰۹
قرمزها قادر به شکست الهلال هستند/ افتخار قهرمانی پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران خواهد بود
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم یحیی گل‌محمدی این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد.

سامان آقازمانی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس قهرمان 5 دوره قبلی لیگ است که این قهرمانی ها را با قدرت فوتبالی و تلاش مجموعه اش کسب کرده و نشان داده که لیاقت آن را داشته است. در چنین وضعیتی این تیم در  فصل جدید هم می تواند برای ششمین بار پیاپی این عنوان جذاب را به دست آورد و رکورد ویژه و دست نیافتنی خود را ادامه دهد.

هافبک اسبق پرسپولیس با تاکید بر این‌که این تیم می‌تواند در آسیا نیز مدعی اصلی قهرمانی باشد، در خصوص بازی برابر الهلال تاکید کرد: تیم گل‌محمدی این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد و با نمایش قدرتمندانه در آسیا نشان داده که برای قهرمانی در سطح قاره لیاقت و توانایی دارد. 

او افزود: با این‌که الهلال تیم پرمهره، قدرتمند و گران‌قیمتی در آسیا محسوب می‌شود اما پرسپولیس با نیروها، کادر فنی و مدیریت خوبی که در اختیار دارد می‌تواند حریف خطرناکی برای تیم عربستانی باشد و حتی در خانه سعودی‌ها برابر این تیم به پیروزی رسیده و تا فینال و قهرمانی در آسیا به قدرت‌نمایی خود ادامه دهد. 

آقازمانی گفت: امیدوارم پرسپولیس به قهرمانی ارزشمندی دست پیدا کرده و این افتخار را به هوادارانش و همین طور فوتبال ایران هدیه دهد. افتخار قهرمانی پرسپولیس برای کل ایران خواهد بود و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ بدهد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز