ایران- امارات؛

یوزها مقابل رقیب همیشه ناکام/ شاگردان اسکوچیچ به تداوم صدرنشینی فکر می‌کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۳۱۲۷
یوزها مقابل رقیب همیشه ناکام/ شاگردان اسکوچیچ به تداوم صدرنشینی فکر می‌کنند
تیم ملی فوتبال ایران امشب مقابل تیم امارات به میدان خواهد رفت.

به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران به همراه استرالیا مقتدرترین تیم‌های مرحله مقدماتی شناخته می‌شوند. ایران دستپخت اسکوچیچ بدون دریافت گل توانسته با امتیاز در صدر قرار بگیرد و حسابی به صعود نزدیک شود. ایران حتی اگر مقابل امارات به تساوی برسد احتمالا صدرنشینی‌اش حفظ می‌شود اما با برد احتمالی فاصله‌ای بسیار مناسب با رقبا ایجاد خواهد کرد. اسکوچیچ در تیم ملی ترکیب اصلی خود را شناخته و با درخشش مهاجمین روزهای خوبی را می‌گذراند و این بار مقابل اماراتی قرار می‌گیرد که همواره مقابل ایران بازنده بوده است.

اماراتی‌ها تا اینجای کار نتایج خوبی نگرفته‌اند و با لبنان و سوریه به تساوی رسیده‌اند اما آن‌قدر دیگر تیم های ضعیف بوده‌اند که امارات در رده سوم جدول گروه A قرار گیرد و حتی شانس حضور در پلی آف را داشته باشد. فن مارویک، سرمربی این تیم البته آمار خوبی برجای گذاشته و میانگین بردهای شاگردانش بیش از 50 درصد است و حتی از دسامبر 2020 تا امروز در 66 درصد بازی‌ها پیروز بوده و مهم ترین مهره امارات هم علی مبخوط، ستاره الجزیره است که 94 بازی ملی و 77 گل درکارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

روی کاغذ تیم ملی به راحتی می‌تواند رقیب را شکست دهد مگر آنکه بازیکنان با غرور پای به زمین بگذارند.

***

آخرین مصاف این دو تیم در جام ملت‌های سال 2015 اتفاق افتاد که ایران با مربیگری کی‌روش در آن بازی 1-0 برنده شد. پیش از آن هم در جام ملت‌های 2011 ایران با مربیگری قطبی 3-0 رقیب را برده بود.

***

ترکیب احتمالی ایران: علیرضا بیرانوند – شجاع خلیل‌زاده – حسین کنعانی‌زادگان – صادق محرمی – وحید امیری – سعید عزت‌الهی - احمد نورالهی – مهدی طارمی – علی قلی‌زاده – علیرضا جهانبخش – سردار آزمون

ترکیب احتمالی امارات: خسیف – الاحبابی – عبدالرحمان – ولید عباس – الحمدی – علی سالمین – ماجد حسن – عبدالله رمضان – علی مبخوط – فابیو لیما – کایو

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز