علی اکبر یوسفی:

خدا را شاکرم که به عنوان اولین فرنگی‌کار ایرانی توانستم در فینال سنگین وزن حضور یابم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۴۰۲۲
خدا را شاکرم که به عنوان اولین فرنگی‌کار ایرانی توانستم در فینال سنگین وزن حضور یابم
علی اکبر یوسفی گفت: خدا را شاکرم که به عنوان اولین کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی توانستم به فینال سنگین وزن جهان راه پیدا کنم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای جهان، کام مردم کشورمان را به بهترین شکل ممکن شیرین کنم.

به گزارش برنا، ملی پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص حریفش در دیدار پایانی گفت: در فینال با کشتی‌گیر روس مبارزه خواهم کرد. کشتی‌گیری که کمتر از دو ماه پیش در تورنمنت صربستان توانستم مقابل او به برتری برسم، اما در این دوره از رقابت‌ها قطعا شرایط بهتری نسبت به مسابقات صربستان دارد که توانسته است به فینال راه پیدا کند و نمی‌توانم بگویم کار ساده‌ای در پیش دارم. او حالا به دیدار پایانی در رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کرده و همین موضوع بیان‌گر آمادگی و شرایط ایده‌آل او در این رقابت‌ها است.

علی اکبر یوسفی خاطرنشان کرد: امروز با تمام وجود برای کسب مدال طلای جهان به روی تشک خواهم رفت و امیدوارم بتوانم با دعای خیر مردم به اولین مدال طلای تاریخ کشتی‌فرنگی کشورمان در سنگین وزن برسم و دل مردم کشتی‌دوست کشورمان را شاد کنم. از مردم کشورمان می‌خواهم دعا کنند تا بتوانم به این خواسته و هدف برسم تا در کنار هم شادمانی کنیم. همچنین امیدوارم سایر ملی‌پوشان کشورمان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانیم در این دوره از رقابت‌ها بهترین نتیجه را به لحاظ تیمی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز